Reunió amb la Generalitat per solucionar les deficiències del bus Manresa-Barcelona
09/03/2023

L'Ajuntament d'Olesa es reuneix amb la Generalitat per trobar solucions al servei de bus Manresa-Barcelona

L’alcalde d’Olesa, Miquel Riera, i el regidor de Mobilitat, Jordi Martínez, juntament amb els alcaldes d’Abrera i Esparreguera, van exposar aquest dimarts la situació que pateixen els usuaris d’aquest servei, tant de les línies Igualada-Barcelona com Manresa-Barcelona.

Llegir més: L'Ajuntament d'Olesa es reuneix amb la Generalitat per trobar solucions al servei de bus Manresa-Barcelona
Reunió de l'Ajuntament d'Olesa i usuaris amb l'empresa Monbus i Generalitat
23/02/2023

L'Ajuntament d'Olesa i els usuaris del bus de Barcelona en reuneixen amb Monbus i la Generalitat per reclamar millores

L’Ajuntament d’Olesa, juntament amb els representants dels usuaris i usuàries del bus de la línia Olesa-Barcelona, ha mantingut una trobada amb responsables de Monbus, l’empresa que presta el servei, i tècnics de la Generalitat de Catalunya, que és qui fa la concessió, per reclamar solucionar les deficiències del servei de transport interurbà.

Llegir més: L'Ajuntament d'Olesa i els usuaris del bus de Barcelona en reuneixen amb Monbus i la Generalitat per reclamar millores
Subscriu-te a Jordi Martinez

Últimes notícies

Image
Foto_acte institucional 28J 2025

Acte institucional de commemoració del 28J a la plaça de Félix Figueras i Aragay el 2025

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026

Image
Foto_reunió de la Junta Local de Seguretat 2026

Reunió de la Junta Local de Seguretat