25/09/2025

Ampliació de terminis per incidència tècnica esdevinguda entre el 18 i el 22 de setembre

El dilluns 18 de setembre de 2025, a les 11.30 h aproximadament, el municipi d'Olesa de Montserrat va patir una incidència en la qual les companyies de telefonia van deixar de prestar servei de telefonia i internet. Aquesta afectació va repercutir també en les línies de titularitat municipal i va provocar que la majoria dels serveis allotjats als servidors municipals deixessin de funcionar.

Concretament, aquesta incidència va comportar la impossibilitat de signar digitalment a la plataforma de gestió d'expedients, així com d'enviar comunicacions telemàtiques, entre d'altres.

Llegir més: Ampliació de terminis per incidència tècnica esdevinguda entre el 18 i el 22 de setembre
Imatge genèrica per a comunicacions sobre la xarxa d'internets
19/09/2025

L’Ajuntament d’Olesa reclama una solució prioritària al problema de subministrament de la xarxa que fa més de 24 hores que afecta el municipi

Més d’un miler de veïns i veïnes d’Olesa continuen sense internet des de dijous al migdia a causa d’una avaria a la xarxa de fibra òptica d’una companyia telefònica. L’afectació ja dura més de 24 hores. Aquesta avaria afecta a la ciutadania, empreses, comerços i a l’Ajuntament d’Olesa que, mentre dura la incidència, ha habilitat un telèfon per a que la ciutadania hi pugui contactar.

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa reclama una solució prioritària al problema de subministrament de la xarxa que fa més de 24 hores que afecta el municipi

Afectacions a la Carretera de les Carpes

El proper dilluns, 24 de març, si les condicions climatològiques ho permeten, reprendrem els treballs de seguretat viària a la carretera BV-1201, amb la pavimentació de la capa de rodament entre els PK 4+900 i 8+800, i posterior repintat del conjunt de la via. La previsió per a la pavimentació serà començar a partir del PK 4+900 (davant d’ATLL, a prop de la intersecció amb la BV-1202) i anar avançant en sentit d’Abrera cap a Castellbisbal fins la intersecció amb la C-243c. 

Tall al Pg. del Progrés

El proper 19/09/2024, de 22.30 i fins a les 2 h de la matinada aproximadament el Departament de Gestió de l’Espai Públic i d’Equipaments haurà de realitzar un tall de trànsit al c/Passeig del Progrés amb cruïlla c/Cebrià Montserrat per executar les tasques de Tala de diverses espècies d’arbrat al final del carrer degut a diverses patologies:

Possibles afectacions a la TDT

Degut a l'inici del servei d'una nova línia de telefonia mòbil de nova generació (4G i 5G) en la zona, podien produir-se afectacions en la recepció de televisió digital terrestre (TDT).

Per a solucionar aquestes afectacions i garantir que la posada en servei de les estacions base de telefonia mòbil no afecti la TDT, l'entitat LLEGA700 duu a terme les actuacions tècniques necessàries en les instal·lacions de recepció dels usuaris de TDT i ha disposat d'un web i un telèfon gratuït per atendre possibles incidències:

Subscriu-te a Afectacions

Últimes notícies

Image
Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Image
Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera

Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera

Image
Ple municipal del 27 de novembre de 2025

Ple municipal del 27 de novembre de 2025

Image
L'alcalde d'Olesa, Marc Serradó, durant la simulació del Parlament Europeu amb alumnat de Batxillerat.

L'alcalde d'Olesa, Marc Serradó, durant la simulació del Parlament Europeu amb alumnat de Batxillerat.

Image
La tècnica del SAI Olesa, Sonia Blánzquez, presentant l'"Espai segur de trobada jove".

La tècnica del SAI Olesa, Sonia Blánzquez, presentant l'"Espai segur de trobada jove".

Image
El regidor de Festes, Ferran Cerdeira, amb cartells promocionals de les activitats de Nadal.

El regidor de Festes, Ferran Cerdeira, amb cartells promocionals de les activitats de Nadal.