Ampliació de terminis per incidència tècnica esdevinguda entre el 18 i el 22 de setembre
El dilluns 18 de setembre de 2025, a les 11.30 h aproximadament, el municipi d'Olesa de Montserrat va patir una incidència en la qual les companyies de telefonia van deixar de prestar servei de telefonia i internet. Aquesta afectació va repercutir també en les línies de titularitat municipal i va provocar que la majoria dels serveis allotjats als servidors municipals deixessin de funcionar.
Concretament, aquesta incidència va comportar la impossibilitat de signar digitalment a la plataforma de gestió d'expedients, així com d'enviar comunicacions telemàtiques, entre d'altres.
Tot i que es va habilitar un enllaç provisional per a la presentació d'instàncies telemàtiques, el sistema habitual i la resta de serveis no s'han restablert fins dilluns 22 de setembre a les 22.30 h aproximadament.
Per aquest motiu per resolució de l'Alcaldia de data 25/09/2025 i núm. 2025DECR002507 que consta com annex, s'ha resolt ampliar els terminis no vençuts en 5 dies naturals, a partir del 23 de setembre de 2025, dels procediments i tràmits que es computen per dies naturals i ampliar els terminis no vençuts en 3 dies hàbils, a partir del 23 de setembre de 2025, dels procediments i tràmits que es computen per dies hàbils.