Foto_brossa deixada fora dels contenidors
12/05/2026

L’Ajuntament d’Olesa comença a sancionar les conductes incíviques per deixar escombraries fora dels contenidors

L’Ajuntament d’Olesa ha començat a imposar sancions per incivisme a les persones que deixen la brossa fora dels contenidors de manera incívica i injustificada. De moment l’Ajuntament ha posat les dues primeres multes des que funciona el nou sistema de residus domèstics de contenidors amb identificació digital. 

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa comença a sancionar les conductes incíviques per deixar escombraries fora dels contenidors
Primera xerrada informativa sobre el nou sistema de recollida de residus domèstics amb contenidors tancats a l'Auditori de la Casa de Cultura.
31/12/2025

Comencen les xerrades informatives per explicar a la ciutadania el nou sistema de recollida de residus domèstics

L’Ajuntament d'Olesa de Montserrat ha iniciat un cicle de xerrades informatives amb el veïnat per explicar el nou model de gestió de residus. Les dues primeres es van celebrar aquest dilluns 29 de desembre a l’Auditori de la Casa de Cultura i adreçades, principalment, a veïns i veïnes del Nucli Antic. 

Llegir més: Comencen les xerrades informatives per explicar a la ciutadania el nou sistema de recollida de residus domèstics
Subscriu-te a contenidors amb xip

Últimes notícies

Image
Foto_acte institucional 28J 2025

Acte institucional de commemoració del 28J a la plaça de Félix Figueras i Aragay el 2025

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026

Image
Foto_reunió de la Junta Local de Seguretat 2026

Reunió de la Junta Local de Seguretat