15/12/2023

Manteniment de franges perimetrals

Olesa disposa d'un Pla de prevenció d'incendis forestals que consisteix a disminuir la quantitat d’arbres i la vegetació baixa a la zona que envolta les urbanitzacions i els pobles que estan en terrenys forestals o a 500 metres d'ells.

Actualment s’està fent la neteja de les franges perimetrals a Ribes Blaves i al començament de l’any que ve es farà a L'Oasis i Les Llumbreres.

Llegir més: Manteniment de franges perimetrals
Veïnat de Ribes Blaves i Oasis a l'auditori amb l'Alcalde
08/06/2021

L'Ajuntament d'Olesa explica al veïnat de Ribes Blaves i Oasis les actuacions urbanístiques del barri

El cicle de sessions informatives Urbanisme per barris va celebrar la darrera trobada aquest dilluns 7 de juny a l'Auditori de la Casa de Cultura i centrat en Oasis i Ribes Blaves. L'encarregat d'apropar les diferents actuacions urbanístiques previstes va ser l'alcalde i també regidor de planejament urbanístic, Miquel Riera, acompanyat pel cap d'àrea de territori, Josep Contreras.

Llegir més: L'Ajuntament d'Olesa explica al veïnat de Ribes Blaves i Oasis les actuacions urbanístiques del barri
Subscriu-te a Urbanització

Últimes notícies

Image
Fotografia de la sortida per veure els Perseids del 2025

Fotografia de la sortida per veure els Perseids del 2025

Image
Escola Municipal de Música d'Olesa de Montserrat

Escola Municipal de Música d'Olesa de Montserrat

Image
Comissaria dels Mossos d'Esquadra de Martorell

Comissaria dels Mossos d'Esquadra de Martorell/Aj. Martorell

Image
Tècnics experts realitzant un tractament per plagues de paneroles

Tècnics experts realitzant un tractament per plagues de paneroles

Image
Foto_zona blava gratuïta durant l'agost

La zona blava és gratuïta durant l'agost