Festa Major 2026: afectacions al trànsit

La Policia Local d'Olesa de Montserrat ha informat de possibles afectacions al trànsit durant la Festa Major. A la imatge queden detallades i s'han dividit en tres zones:

Afectacions del trànsit durant la Festa Major.

 

  1. Zona paradetes: carrer de Lluís Puigjaner, entre els carrers d'Arquebisbe Ramon Torrella i d'Arbres. Entre les 17 h i les 2 h hi haurà restricció total de circulació de vehicles. Entre les 2 h i les 17 h, de forma condicionada, es permetrà l'accés a garatges particulars i serveis (sempre que no suposi risc pels usuaris de la via).
  2. Zona concerts: carrers marcats en color vermell. Entre les 20 h i les 6 h hi poden haver restriccions de trànsit.
  3. Zona circumstancial marcats en color groc. Hi poden haver restriccions puntuals de circulació de vehicles perquè són carrers vinculats a la zona de paradetes i de concerts o perquè es facin activitats que incloguin rues, cercaviles, etc. 

TGO mantindrà operatives les parades que actualment estan utilitzant.

Monbus tindrà sempre operativa la parada d'Els Closos. La parada de l'avinguda Francesc Macià (a l'alçada de plaça de Catalunya i per anar direcció Barcelona) es pot veure afectada en alguns trams horaris, sobretot a partir de les 20 h.