L'alcalde d'Olesa, i la regidora de Salut Pública amb responsables de CatSalut, Mútua Terrassa i Cap Olesa
19/05/2022

L’Ajuntament d’Olesa es reuneix amb la Generalitat per reclamar millores al CAP

L’alcalde d’Olesa, Miquel Riera; la regidora de Salut, Ada Agut; el regidor de Benestar Social, Jordi Martínez; i el regidor d’Esports i membre del grup de JxCAT, Domènech Paloma, es van reunir ahir amb la  Secretària d'Atenció Sanitària i Participació del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Budó, i amb la directora del sector sanitari Àmbit metropolità sud,

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa es reuneix amb la Generalitat per reclamar millores al CAP
Subscriu-te a Peticions

Últimes notícies

Image
Foto_acte institucional 28J 2025

Acte institucional de commemoració del 28J a la plaça de Félix Figueras i Aragay el 2025

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026

Image
Foto_reunió de la Junta Local de Seguretat 2026

Reunió de la Junta Local de Seguretat