Signatura de 50.000 nous habitatges de lloguer assequible a Catalunya
07/11/2026

L’Ajuntament d’Olesa signa un conveni amb la Generalitat per impulsar la construcció de fins a 117 habitatges de lloguer amb protecció oficial

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat ha signat un conveni amb la Generalitat per impulsar la construcció de fins a 117 habitatges de lloguer amb protecció oficial en dos solars municipals. L’acord inclou les parcel·les del carrer d’Empordà, 3, amb un potencial de fins a 62 habitatges, i del carrer de Almeria, 6, amb una previsió de 55.

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa signa un conveni amb la Generalitat per impulsar la construcció de fins a 117 habitatges de lloguer amb protecció oficial
Foto_participants Projecte TEU 2026-27
05/11/2026

El Projecte TEU arriba a la vintena edició amb 23 alumnes dels centres de secundària d’Olesa

El Projecte TEU celebra enguany la seva vintena edició amb un total de 23 alumnes de 3r i 4t d’ESO dels instituts Creu de Saba, Daniel Blanxart i Pedrals i de la Cooperativa d’Ensenyament Daina Isard. Aquest migdia, l’Auditori de la Casa de Cultura ha acollit la signatura dels convenis que permetran desenvolupar les estades formatives del curs 2026-2027.

Llegir més: El Projecte TEU arriba a la vintena edició amb 23 alumnes dels centres de secundària d’Olesa
Foto_obres de millora al Cementiri Municipal Can Singla
27/10/2026

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat i l’empresa concessionària milloren els accessos al cementiri municipal per fer-los més còmodes i segurs

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat i l’empresa concessionària han millorat els accessos al cementiri municipal amb una actuació que ha permès reparar el paviment del vial d’entrada, completar el recorregut per a vianants i ordenar els accessos als aparcaments. L’empresa concessionària ha assumit la despesa de les obres en el marc de la concessió.

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat i l’empresa concessionària milloren els accessos al cementiri municipal per fer-los més còmodes i segurs
Obres de millora al carrer de les Angelines
22/10/2026

Comencen les obres de millora del carrer de les Angelines

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat comença aquesta setmana les obres de millora del carrer de les Angelines, al tram comprès entre les cruïlles amb el carrers de Priorat i de Vall d’Aran. Els treballs consistiran en la plantació d’arbres per crear ombra, la instal·lació d’un col·lector de clavegueram a la zona de l’estretament, la renovació de l’asfaltat i la millora seguretat vial.

Llegir més: Comencen les obres de millora del carrer de les Angelines
Cartell del circuit de salut per les persones grans octubre 2026
20/10/2026

L’Ajuntament d’Olesa organitza un circuit de salut per a la gent gran amb assessorament, controls i activitats de benestar

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat organitza aquest dijous un circuit de salut adreçat a les persones grans. La iniciativa es fa des de 9 h del matí fins a les 13 h a la Casa de Cultura i oferirà assessorament sobre hàbits saludables, controls de salut i orientació per fer gestions amb les plataformes sanitàries.

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa organitza un circuit de salut per a la gent gran amb assessorament, controls i activitats de benestar

L'alcalde als barris: Rabla-Eixample

Image
Cartell de L'alcalde als barris amb la seva visita a la Rambla-Eixample el desembre de 2026

L'alcalde visita cada mes un barri olesà. El punt de trobada amb la ciutadania serà el local de l'associació de veïns, algun espai municipal que hi hagi al barri o, fins i tot, un lloc a l'aire lliure.

L'alcalde als barris: Sant Bernat

Image
Cartell de L'alcalde als barris amb la seva visita al Sant Bernat el novembre de 2026

L'alcalde visita cada mes un barri olesà. El punt de trobada amb la ciutadania serà el local de l'associació de veïns, algun espai municipal que hi hagi al barri o, fins i tot, un lloc a l'aire lliure.

Subscriu-te a Marc Serradó