Tancament de les barbacoes de l'Areny del Molí

Degut a que que s'ha decretat el nivell 3 del Pla alfa de risc d'incendis a Olesa, s'ha procedit a tancar les barbacoes de l'Areny del Molí.

Amb el nivell 3 del Pla Alfa, totes les activitats amb risc d'incendi prèviament autoritzades o comunicades queden suspeses. Els Agents Rurals fan vigilancia exclusiva de les suspensions d'aquestes activitats i del compliment de les prohibicions següents:

Entrada de l'Ajuntament amb les terrasses amb taules i cadires
15/10/2021

Olesa se situa en nivell baix de risc de rebrot coincidint amb la fi del gruix de restriccions covid

Catalunya ha iniciat avui un nou pas cap a la normalitat d’abans de la pandèmia de la covid-19. La Generalitat ha donat llum verda a las desaparició de gairebé totes les restriccions contra las covid-19 decretades els darrers mesos, i es recupera l’aforament del 100 % a pràcticament totes les activitats socials, econòmiques, esportives i culturals.

Llegir més: Olesa se situa en nivell baix de risc de rebrot coincidint amb la fi del gruix de restriccions covid
Imatge d'unes mans amb guants preparant la xeringa
02/07/2021

El risc de rebrot i la velocitat de transmissió de la covid-19 es situen a un nivell moderat a Olesa

El portal Dadescovid.cat indica que el risc de rebrot per covid-19 a Olesa està en un nivell moderat, força per sota de la mitjana de Catalunya. La taxa de risc de rebrot és de 43 i Rt de 0,85. El percentatge de PCR positives és de 3,07%, i la mitjana d’edat de les persones infectades és de 25,29 anys.

Llegir més: El risc de rebrot i la velocitat de transmissió de la covid-19 es situen a un nivell moderat a Olesa
Infermera posant-se les mesures de prevenció
18/06/2021

El risc de rebrot i la velocitat de transmissió de la covid-19 es mantenen estables a Olesa

El portal Dadescovid.cat indica que el risc de rebrot per covid-19 a Olesa es manté estable, si bé a data d’avui és un pèl superior a la mitjana e Catalunya. La taxa de risc de rebrot és de 132 i Rt de 1,75. El percentatge de PCR positives és de 3,64%, i la mitjana d’edat de les persones infectades és de 34 anys.

Llegir més: El risc de rebrot i la velocitat de transmissió de la covid-19 es mantenen estables a Olesa
Subscriu-te a Risc

Últimes notícies

Image
Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Image
Fotografia de l'interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Image
Reunió de l'alcalde i regidor TIC amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat.

Reunió de l'alcalde, Marc Serradó, i el regidor d'Innovació i Qualitat, Santi Gallardo, amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat, Albert Tort.

Image
La Passió d'Olesa presenta el cartell de la temprada 2026, obra d’Assumpció Mateu

Foto de l'obra “Ressons de la creu”, de l’artista Assumpció Mateu

Image
Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Image
Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera

Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera

Image
Ple municipal del 27 de novembre de 2025

Ple municipal del 27 de novembre de 2025