El preu dels títols de l’autobús urbà d’Olesa es redueix fins a un 50%

Les noves tarifes del transport públic entren en vigor des del dia 1 de setembre fins al 31 de desembre de 2022.

Image
Imatge d'un Bus d'Olesa

El preu dels títols de transport de la línia M2 del bus urbà del municipi es redueix des d’avui, 1 de setembre, fins un 50%. Els abonaments T-usual i T-Jove passen a tenir un descompte del 50%, i la T-casual del 30%. Les noves tarifes tindran vigència fins al 31 de desembre.

L’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) va implantar la mesura arran del decret llei, promogut pel govern espanyol el 15 de juliol, que subvenciona la reducció d’un 30% del preu al transport públic urbà i interurbà en els abonaments i títols multiviatge, mesura que respon a la inflació i l’encariment de l’energia i els combustibles. Les administracions consorciades al si de l’ATM (Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona) van decidir complementar amb un 20% més la rebaixa del preu dels títols integrats més recurrents.

Els abonaments que baixen un 50% el seu preu són la T-Usual (nombre de viatges il·limitats en trenta dies consecutius), que passa de costar 40 € a 20 €, i la T-Jove (per a menors de 25 anys, amb un nombre de viatges il·limitat en noranta dies consecutius), de 80 € a 40 €, així com les seves versions per a famílies monoparentals i nombroses, i el títol per a persones en situació d’atur. Pel que fa al títol per a usuaris amb menys recurrència, la T-Casual, el descompte serà del 30%, baixant dels 11,35 € que costava fins ara, a 7,95 €. Respecte al bitllet senzill, el seu preu es manté (2,40 €), fomentant d’aquesta manera l’ús habitual del transport públic entre la ciutadania.

Amb l’objectiu de fer possible la convivència d’ambdues tarifacions, la validesa dels títols adquirits l’any 2022 serà fins al dia 15 de gener de 2023.

Últimes notícies

Image
Foto_ L'alcalde d'Olesa, Marc Serradó, saluda a l'equip de la Síndica de Greuges a la seva visita al municipi

L'alcalde d'Olesa, Marc Serradó, saluda a l'equip de la Síndica de Greuges a la seva visita al municipi

Image
Cartell Dia Mundial de l'Obesitat 2026

Cartell Dia Mundial de l'Obesitat 2026

Image
Foto_Visquem l'Ajuntament 2026

Visquem l'Ajuntament 2026

Image
Homenatge als olesans víctimes nazisme 2026.

Homenatge als olesans víctimes nazisme 2026.

Image
Ple municipal del 26 de febrer de 2026

Ple municipal del 26 de febrer de 2026

Image
Foto_reunió informativa als usuaris de Monbús_250226

L'alcalde i el regidor de Mobilitat van informar als usuaris i usuàries de Monbús dels ajustos fets per la Generalitat