Oriol Nel·lo , secretari per la planificació del Departament de Política Territorial de la Generalitat, es mostra convençut sobre un futur acord sobre la variant de la C-55

Oriol Nel·lo, secretari per la Planificació del Departament de Política Territorial de la Generalitat de Catalunya, ha mostrat el convenciment d'un futur acord entre l'Ajuntament i la Generalitat per la construcció de la variant de la C-55. Així, malgrat que l'Ajuntament d'Olesa ha mostrat de forma unànime el seu rebuig al traçat plantejat inicialment, per Nel·lo, la variant no fa més que respectar el planejament urbanístic del municipi.

Així ho manifestava el secretari per la Planificació del Departament de Política Territorial de la Generalitat de Catalunya, en l'acte que aquest pasta divendres organitzava el PSC d'Olesa per explicar les accions dels 2 anys de govern tripartit.

En el transcurs del mateix acte, Jaume Monné ha destacat la importància de l'acte perquè aquest ha permès, ha afirmat l'alcalde, conèixer encara més a fons qüestions de planejament de futur del municipi, com són les ARE o la variant de la c-55.

Sobre aquesta variant i el seu traçat, l'alcalde Monné, ha reclamat que el traç final de la carretera minimitzi els impactes a la població i reclama una resposta ja de la Generalitat de Catalunya a l'al·legació aprovada per tots els partits polítics olesans amb una proposta de variant diferent a la inicialment plantejada.

En el transcurs de l'acte, els ciutadans presents van exposar els seus dubtes sobre el gruix de projectes exposats, sobretot al voltant de l'ARE.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Foto_Participants a la formació d'higiene i seguretat alimentària

Participants a la formació d'higiene i seguretat alimentària

Image
Cartell_acte informatiu 2a fase obres Avinguda Francesc Macià

Cartell de l'acte informatiu de la segona fase de les obres de l'Avinguda de Francesc Macià

Image
Foto_formacioDEA

Persones participants a una de les sessions de formació DEA

Image
Foto_contenidorsambxip_300126

Imatge dels nous contenidors amb obertura digital

Image
Foto_bonificacionsfiscals

Hi ha bonificacions per capacitat econòmica i de caràcter social i ambiental

Image
Foto_festessantantoni_2024

Carruatges participants a les Festes de Sant Antoni Abat d'Olesa