Oriol Nel·lo , secretari per la planificació del Departament de Política Territorial de la Generalitat, es mostra convençut sobre un futur acord sobre la variant de la C-55

Oriol Nel·lo, secretari per la Planificació del Departament de Política Territorial de la Generalitat de Catalunya, ha mostrat el convenciment d'un futur acord entre l'Ajuntament i la Generalitat per la construcció de la variant de la C-55. Així, malgrat que l'Ajuntament d'Olesa ha mostrat de forma unànime el seu rebuig al traçat plantejat inicialment, per Nel·lo, la variant no fa més que respectar el planejament urbanístic del municipi.

Així ho manifestava el secretari per la Planificació del Departament de Política Territorial de la Generalitat de Catalunya, en l'acte que aquest pasta divendres organitzava el PSC d'Olesa per explicar les accions dels 2 anys de govern tripartit.

En el transcurs del mateix acte, Jaume Monné ha destacat la importància de l'acte perquè aquest ha permès, ha afirmat l'alcalde, conèixer encara més a fons qüestions de planejament de futur del municipi, com són les ARE o la variant de la c-55.

Sobre aquesta variant i el seu traçat, l'alcalde Monné, ha reclamat que el traç final de la carretera minimitzi els impactes a la població i reclama una resposta ja de la Generalitat de Catalunya a l'al·legació aprovada per tots els partits polítics olesans amb una proposta de variant diferent a la inicialment plantejada.

En el transcurs de l'acte, els ciutadans presents van exposar els seus dubtes sobre el gruix de projectes exposats, sobretot al voltant de l'ARE.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Foto_reunió amb el departament de Comerç de la Generalitat

Reunió de l'Ajuntament d'Olesa amb el departament de Comerç de la Generalitat

Image
Foto_polígon industrial La Flora-Fou

Accés al Polígon Industrial La Flora-Fou d'Olesa

Image
Foto_reunió de Salut_juliol 2026

L'Ajuntament d'Olesa es va reunir amb els serveis sanitaris territorials el passat 30 de juny

Image
Rebuda dels infants sahrauís a Olesa de Montserrat 2026.

Rebuda dels infants sahrauís a Olesa de Montserrat 2026.