La Policia Local commemora Sant Miquel amb un acte de reconeixement als seus agents

Aquest dijous s’ha celebrat la diada del patró de la Policia Local amb un acte institucional dedicat a reconèixer la tasca del conjunt del cos policial. Durant la cerimònia, diversos ciutadans, tècnics i agents han estat distingits.

Image
Foto_festasantmiquel_021025

Commemoració de Sant Miquel, patro de la Policia Local d'Olesa

La Policia Local d’Olesa ha commemorat aquest dijous la diada de Sant Miquel, patró dels policies, amb un acte institucional a l’Auditori de la Casa de Cultura. La commemoració va comptar amb la presència de l'alcalde d'Olesa, Marc Serradó; el primer tinent d'alcalde i regidor de Seguretat Ciutadana, Jordi Parent; de la major part del cos local; membres dels Mossos d’Esquadra de Martorell; la Policia Nacional de Cornellà; la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca, així com les Policies Locals d'Esparreguera, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires.

L’acte va arrencar amb tots els agents en formació a la plaça Fèlix Figueras i Aragay. Com a benvinguda als convidats, l’inspector en cap de la Policia Local d’Olesa, Isaac Aymerich, va destacar que "per continuar satisfent els demandes de la ciutadania, treballem tant amb la regidoria com l'alcaldia per poder incorporar nous agents que reforcin el servei de policia".

Audio file

Per la seva banda, Jordi Parent es va dirigir al cos com a "una policia administrativa amb responsabilitats directament vinculades a l'ordre públic, amb la convivència i amb el compliment de les normatives locals".

Audio file

L’alcalde, Marc Serradó, va valorar la tasca d'una Policia Local que "sent els primers referents dels veïns i veïnes, teniu la oportunitat de ser propers i visibles. Per això us demano que sigueu un referent".

Audio file

Tot seguit es va felicitar a l’agent que recentment ha superat el curs de formació bàsica per a policies i als policies que han acabat el seu període de pràctiques. En la part central de l'acte, es va fer el lliurament de reconeixements per accions destacades dutes a terme al municipi. Es van donar felicitacions a agents que van per ajudar a les investigacions d'un accident de trànsit i un atropellament.

A part dels agents reconeguts, també es van donar reconeixements a ciutadans i tècnics del SEM per atendre i/o salvar la vida a ciutadans en diferents ocasions. També es va atorgar una felicitació pública col·lectiva al cos de la Policia Local d'Esparreguera per la constant col·laboració i coordinació.

Finalment, es va lliurar un obsequi als agents que ha estat pares aquest darrer any.

A l'acte també hi va assistir el regidor del PSC, Fernando Vicente.

Últimes notícies

Image
Foto_dispositiu policiac

Els Mossos i la Policia Local inspeccionen un establiment d'Olesa

Image
Foto_reunió illa de calor 2026

Participants a la sessió de presentació del projecte de l'Illa de Calor 2026

Image
La Festa dels Miquelets 2026. Salves d'honor en l'ofrena al Memorial 158

La Festa dels Miquelets 2026. Salves d'honor en l'ofrena al Memorial 158

Image
Cartell_Festa de la gent gran_2026

Cartell de la festa de les persones grans pel dia 18 d'octubre

Image
Foto_l'Ajuntament_reunió_Endesa_2026

L'Ajuntament es va reunir amb els reponsables de zona de l'empresa de distribució elèctrica

Image
Foto_control de plagues

Tècnics especialitzats fan el control continuat de plagues al municipi