L’Ajuntament d’Olesa es reuneix amb els responsables de l’Hospital Sant Joan de Déu de Martorell

L'alcalde d'Olesa, Miquel Riera, es va reunir aquest dijous, conjuntament amb altres alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat Nord, amb l’equip directiu de l’Hospital Sant Joan de Déu de Martorell per tractar temes de salut al territori.

Image
Reunió alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat Nord amb responsables de l'Hospital Sant Joan de Deu de Martorell

L'alcalde d'Olesa, Miquel Riera es va reunir aquest dijous, conjuntament amb altres alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat Nord, amb els responsables de l’Hospital Sant Joan De Déu Martorell. L'objectiu era conèixer la situació de l'hospital de referència a la comarca, compartir la situació comuna de manca de recursos sanitaris a la zona i coordinar demandes conjuntes al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

L’Ajuntament d’Olesa reclama millores en matèria de Sanitat

El consistori manté reunions periòdiques amb els responsables del CAP Olesa, CatSalut i Mútua de Terrassa, per traslladar les queixes i necessitats que formula la ciutadania sobre el servei. De fet, fa mesos que responsables de les àrees de Salut dels diferents ajuntaments de la zona reclamen recuperar els serveis i els horaris d’atenció que tenien els centres de salut abans de la pandèmia, més recursos per incrementar el personal i millorar les seves condicions laborals, i una sanitat més propera i accessible.

D’altra banda, al darrer Ple municipal del mes de desembre, es va aprovar una moció per a la reclamació de millores en l’àmbit sanitari a  la comarca, que ja havia estat aprovada al Ple del Consell Comarcal i treballada pel Consell de Salut del Baix Llobregat amb la participació de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.

El text denuncia el dèficit d’infraestructures sanitàries a la comarca, el deteriorament dels equipaments, el dèficit de personal i les condicions de treball dels professionals. L’objectiu és donar suport com més aviat millor a aquestes reivindicacions comarcals i sumar-se al malestar social que comporta per a la ciutadania olesana els dèficits en l’atenció primària, el retard en les programacions i la pèrdua progressiva de serveis.

Últimes notícies

Image
Foto_interior del Centre Cultural Cal Puigjaner

El Centre Cultural Cal Puigjaner acollirà totes les activitats del Dia Internacional dels Museus d'Olesa 2026

Image
Foto_brossa deixada fora dels contenidors

Imatge d'una bateria de contenidors amb brossa deixada al terra

Image
Foto_Dia Mundial Fibromiàlgia i Fatiga Crònica Olesa_2026

L'Ajuntament d'Olesa se suma un any més a la commemoració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica

Image
Cartell de la Festa Major 2026 d'Olesa

Cartell de la Festa Major d'Olesa 2026

Image
Foto_alumnat participant a l'acció Quinze minuts lectors

Alumnat participant a l'acció "Quinze minuts lectors"

Image
Foto_Reunió de l'Ajuntament amb l'AVV La Rambla-Eixample

L'alcalde, Marc Serradó, i el primer tinent d'alcalde, Jordi Parent, fan reunions periòdiques amb el president de l'AVV de La Rambla-Eixample, Antoni Piris.