Olesa se suma a les mostres de condol pel presumpte feminicidi de Martorell i diu "Ni una més"

L'Ajuntament d’Olesa de Montserrat ha repartit cartells als comerços i equipaments municipals amb un crespó negre i el lema “Olesa de Montserrat de dol per violència masclista. Ni una més” per mostrar unànimement el rebuig envers la violència masclista.

Image
Cartell Olesa de dol per violència masclista Ni una més.

Una de les accions que l’Ajuntament d’Olesa recull al Protocol de dol intern en cas de feminicidi és facilitar als establiments comercials del municipi un cartell amb un crespó negre i el text “Olesa de Montserrat de dol per violència masclista. Ni una més”, perquè l’exposin en un lloc visible cada vegada en que es produeixi un assassinat per violència masclista a la comarca.

Arran el presumpte assassinat masclista ocorregut dissabte a Martorell, l’Ajuntament ha començat avui a repartir tot aquest material. Si algun comerç no ho rep, el pot passar a buscar directament pel departament de Gènere, Feminismes i LGTBIQ+, ubicat a l’edifici dels Safaretjos-La Teixidora (carrer de Salvador Casas, 3). També el pot demanar  al telèfon 93 778 00 50 ext. 4 o al correu electrònic cird@olesademontserrat.cat.

GenerEl presumpte feminicidi ocorregut a Martorell va tenir lloc dissabte al matí, quan la policia local va trobar una dona morta i un home ferit en un domicili de la localitat. L’Ajuntament de Martorell ha decretat tres dies de dol oficial arran de la mort d’aquesta veïna presumptament a mans de la seva parella, fet que s’investiga com un cas de violència masclista. El presumpte autor, de 52 anys, va haver de ser traslladat a un centre hospitalari després de ser detingut . No consten antecedents de denúncies entre la parella i, si es confirma que es tracta d’un cas de violència de gènere, serà el primer crim masclista del 2022 a Catalunya, i el cinquè de l’Estat.

Últimes notícies

Image
Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Image
Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Image
Fotografia de l'interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Image
Reunió de l'alcalde i regidor TIC amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat.

Reunió de l'alcalde, Marc Serradó, i el regidor d'Innovació i Qualitat, Santi Gallardo, amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat, Albert Tort.

Image
La Passió d'Olesa presenta el cartell de la temprada 2026, obra d’Assumpció Mateu

Foto de l'obra “Ressons de la creu”, de l’artista Assumpció Mateu

Image
Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Image
Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera

Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera