El Mercat Municipal d’Olesa torna a obrir a partir de dilluns

La Nova Associació de Concessionaris va acordar tancar el Mercat Municipal durant una setmana donat que no es podia garantir la cobertura del servei en tots els sectors.

Image
Façana Entrada Mercat carrer progrès

Després d'una setmana de vacances, el Mercat Municipal d'Olesa tornarà a obrir a partir del dilluns, 22 d'agost. La Nova Associació de Concessionaris va decidir tancar, del 15 al 21 d'agost, donat que aquells dies no es podia garantir el servei complet amb parades de diferents sectors.

Fins al 4 de setembre, l'equipament mantindrà l'horari d'estiu obrint els matins, de dilluns a dissabte, de 8.30 h a 14.00 h; i les tardes de dimarts, dijous i divendres de 18.00 h a 20.30 h, una hora menys del seu horari habitual durant la resta de l'any, que és de 17.00 h a 20.30 h.

L'equipament municipal té prop d'una cinquantena de parades de diferents sectors d'activitat com carn, peix i congelat, embotits, fruites i verdures, llegums, aviram o fruita seca, a més d'una àmplia oferta de restauració amb diferents establiments.

Últimes notícies

Image
Cartell de L'alcalde als barris de 2025

Cartell de la programació de "L'alcalde als barris" fins al maig de 2025

Image
Imatge del disseny de la senyalització de la volta a Can Llimona prevista per finals de 2025

Imatge del disseny de la senyalització de la volta a Can Llimona

Image
Visita al reformat convent de Les Paüles

Una de les habitacions reformades del convent de Les Paüles

Image
Fotografia de l'edició de 2024 de la nit dels Perseids

Participants de la sortida del 2024 mirant els Perseids des del Pla del Fideuer.