La zona blava d'Olesa, gratuïta tot el mes d'agost (2)

Aquesta decisió, que ja fa anys que es pren, es duu a terme arran del descens demogràfic que s’experimenta al municipi durant el principal mes de vacances dels seus ciutadans i ciutadanes.

Image
La zona blava d'Olesa, gratuïta tot el mes d'agost (2)

 

Aparcar a les zones blaves dels carrers d’Olesa durant el mes d’agost, serà gratuït. Un cop més, per tant, durant el període comprès entre l’1 i el 31 d’agost (ambdós inclosos), es podrà fer un ús d’aquestes zones d’aparcament sense cap tipus de cost. Els carrers del municipi amb zona blava són, essencialment, el carrer Anselm Clavé, l’avinguda Francesc Macià, el Passeig del Progrés, el carrer de Lluís Puigjaner, el carrer Mallorca i el carrer República Argentina.

Aquesta decisió, que ja fa anys que es pren, es decideix dur a terme arran del descens demogràfic que s’experimenta al municipi durant el principal mes de vacances dels seus ciutadans i ciutadanes. Aquest fet, provoca una clara disminució d'habitants al municipi. Així, l’Ajuntament d’Olesa pren aquesta mesura amb la finalitat de facilitar l'estacionament i la mobilitat de les persones. A partir del dia 1 de setembre, els aparcaments amb zona blava tornaran a ser de pagament.

El servei d’aparcament de zona blava consisteix en oferir a la ciutadania una desitjable rotació de vehicles en horaris i zones de gran demanda d’aparcament, tot establint una limitació en la durada d’estacionament dels vehicles a zones concretes de la via pública. La limitació de l’estacionament s’efectua mitjançant l’obtenció d’un títol consistent en un comprovant d’horari expedit per la màquina expenedora o parquímetre. Actualment, l’estacionament de vehicles en els espais habilitats està limitat a un temps màxim de 2 hores, segons el reglament d’ús de la zona blava a Olesa. 

Últimes notícies

Image
Escola Municipal de Música d'Olesa de Montserrat

Escola Municipal de Música d'Olesa de Montserrat

Image
Xarxa Socieducativa de la Infància i l'Adolescència

Xarxa Socieducativa de la Infància i l'Adolescència

Image
Camió de recollida porta a porta comercial

Camió de recollida porta a porta comercial

Image
Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Image
Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Image
Fotografia de l'interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació