La Casa de Cultura acull dues acvitats aquesta tarda

Dos actes culturals tenen lloc aquesta tarda a Olesa, concretament a la Casa de Cultura. L'Associació de Dones i Progrés inaugura, a les set de la tarda, la quinzena edició de l'exposició de treballs manuals i artístics, a la Casa de Cultura. Posteriorment, es presentarà el llibre “Al otro lado del crepúsculo”.

Després de la mostra dels treballs fets per les dones de l'associació, a les vuit, a la sala annexa es presentarà el llibre “Al otro lado del crepúsculo”, a càrrec de l'autora Àfrica Lorente.

L'autora assegura que la història no és autobiogràfica, que l'ha mogut més la causa solidària.

El llibre, que ja va per la segona edició, està editat per l'editorial Papers on Demand, de la Universitat de Girona. Aquells que estiguin interessats en fer-se amb un exemplar, el podran comprar en la mateixa presentació.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Ple municipal 28 de maig de 2026

Ple municipal 28 de maig de 2026

Image
Foto_Reconeixement AOC 2025

L'Ajuntament d'Olesa ha obtingut el primer premi en transformació digital i govern obert de la seva categoria.

Image
Foto_escola de música

L'Escola Municipal de Música d'Olesa té una oferta educativa per a totes les edats

Image
Foto_gimnàs municipal Olesa

Imatge de la sala de fitness del Gimnàs Municipal d'Olesa

Image
Foto_reconeixement Dia Museus 2026

Persones i entitats reconegudes per les seves aportacions al patrimoni local