L’Ajuntament d’Olesa obre una nova convocatòria de borses de treball de Plans d’Ocupació
Fins el 23 de maig es poden presentar les sol·licituds per cobrir els perfils d’administratiu, d’agent cívic i d’operari de brigada. Per formar part de la borsa cal ser major de 16 anys i estar a l’atur.

Fotografia d'agents cívics d'Olesa de Montserrat.
L’Ajuntament d’Olesa ha obert una nova convocatòria de borses de treball de diferents perfils dins del Plans d’Ocupació subvencionats per la Diputació de Barcelona per l’any 2025.
Els perfils que es demanen són: administratiu (3 places), agent cívic (2 places), i d’operari de brigada (1 plaça). Per a totes les places la jornada laboral és de 35 hores i per un període de contractació de sis mesos. Fins el 23 de maig es poden presentar les sol·licituds.
Aquests plans d’ocupació estan adreçats a persones en situació d’atur i que constin com a demandants d’ocupació no ocupat (l’anomenat DONO) a l’Oficina de Treball de la Generalitat, tenir 16 anys o més d’edat o tenir la titulació exigida per a cada oferta, entre d’altres.
El sistema de selecció consisteix en una prova eliminatòria i una entrevista personal. Les persones que superin aquesta fase, passaran a formar part de les borses de treball per cobrir vacants de llocs de treball no estructurals dins dels Plans d’ocupació de gestió municipal.
Documentació a presentar:
-Sol·licitud i declaració responsable (model oficial)
-DNI, NIE o passaport
-Certificat de català (si el lloc ho demana)
-Document que acrediti que està inscrit com a Demandant d’Ocupació No Ocupat (DONO)
-Vida laboral actualitzada (màxim un mes d’antiguitat)
-Titulació acadèmica requerida
-Certificat de delictes sexuals (només per a perfils com agent cívic)
Altres documents segons el cas:
- Certificat de discapacitat
- Volant històric d’empadronament a Olesa
- Informe OTG, Benestar i Família (si no es cobra cap prestació)
- Qualsevol document que acrediti una situació especial
Les sol·licituds es poden registrar telemàticament a través del tràmit "Instància general", dins de l'apartat Tràmits de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC.
Les bases i tota la documentació del procés es poden consultar a l’apartat d’ofertes d’ocupació – plans d’ocupació de gestió municipal 2025 des d’on també es pot de tramitar la sol·licitud per a participar en les diferents convocatòries.
Per a qualsevol dubte es pot contactar amb el Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Olesa a través del correu electrònic: promocio@olesademontserrat.cat.
Perfils demanats
Perfil | Administratiu |
Llocs a cobrir | 3 |
Retrib. brut/mes | 1.661,32 € |
Requisits específics | Experiència professional acreditada mínima de 12 mesos. |
Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència (C1) de coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents | |
Cicle Formatiu de Grau Superior, FPII de la branca administrativa o superior. |
Perfil | Agent cívic |
Llocs a cobrir | 2 |
Retrib. brut/mes | 1.408,20 € |
Requisits específics | Graduat Escolar/ ESO (Educació Secundària Obligatòria) |
Estar en possessió del certificat de nivell intermedi (B2) de coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents | |
Certificat inexistència de delictes de naturalesa sexual | |
Tot i que no es requereix acreditació, per al desenvolupament de les tasques del lloc de treball cal tenir coneixements informàtics a nivell d’usuari. |
Perfil | Operari de Brigada |
Llocs a cobrir | 1 |
Retrib. brut/mes | 1.499,54 € |
Requisits específics | Experiència mínima de 12 mesos en tasques de paleteria |
Conèixer la llengua castellana o catalana |