L'Alcalde Miquel Riera a la reunió telemàtica del Consell d'alcaldes i alcaldesses del Baix Llobregat
23/11/2021

Es crea l'Oficina de Projectes Europeus del Baix Llobregat perquè els municipis demanin el finançament de projectes

L’alcalde d’Olesa, Miquel Riera, ha participat aquest matí a la reunió del Consell d’Alcaldes i Alcaldesses del Baix Llobregat on s’ha acordat que tots els municipis treballin de manera conjunta per presentar iniciatives per a la recuperació econòmica i la transició energètica que puguin ser subvencionables pels fons europeus Next Generation.

Llegir més: Es crea l'Oficina de Projectes Europeus del Baix Llobregat perquè els municipis demanin el finançament de projectes
Subscriu-te a Transició energètica

Últimes notícies

Image
Xarxa Socieducativa de la Infància i l'Adolescència

Xarxa Socieducativa de la Infància i l'Adolescència

Image
Camió de recollida porta a porta comercial

Camió de recollida porta a porta comercial

Image
Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Image
Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Image
Fotografia de l'interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Image
Reunió de l'alcalde i regidor TIC amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat.

Reunió de l'alcalde, Marc Serradó, i el regidor d'Innovació i Qualitat, Santi Gallardo, amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat, Albert Tort.