Cartell de la campanya d'estalvi d'aigua per l'emergència per sequera
24/11/2023

L'Ajuntament d'Olesa fa una crida a l'estalvi d'aigua al municipi, que es troba en fase de preemergència per sequera

La Generalitat ha activat la fase de preemergència per als 202 municipis que abasteix la conca Ter-Llobregat, entre els quals es troba Olesa de Montserrat. Aquesta és una situació intermèdia entre la fase d'excepcionalitat i una fase d'emergència que ja tothom dona per feta.

Llegir més: L'Ajuntament d'Olesa fa una crida a l'estalvi d'aigua al municipi, que es troba en fase de preemergència per sequera
Subscriu-te a Estalvi

Últimes notícies

Image
Entrega de guardons de la 42a edició dels Premis de Recerca Vila d'Olesa

Entrega de guardons de la 42a edició dels Premis de Recerca Vila d'Olesa

Image
Festa Major 2026

Festa Major 2026

Image
Foto_acte institucional 28J 2025

Acte institucional de commemoració del 28J a la plaça de Félix Figueras i Aragay el 2025

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026