Mirador de muntanya integrat al paisatge al Coll de Les Espases.
18/08/2022

Sortida guiada inaugural del mirador del Coll de les Espases

Els “Set Balcons de Montserrat” és un projecte que pretén atraure visitants i dinamitzar el turisme dels municipis del Baix Llobregat nord que hi col·laboren. Juntament amb Olesa, els municipis que formen part de la iniciativa són Abrera, Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell i Sant Esteve Sesrovires, localitats amb vistes privilegiades a la muntanya de Montserrat.

Llegir més: Sortida guiada inaugural del mirador del Coll de les Espases
Subscriu-te a Dinamització

Últimes notícies

Image
Foto_interior del Centre Cultural Cal Puigjaner

El Centre Cultural Cal Puigjaner acollirà totes les activitats del Dia Internacional dels Museus d'Olesa 2026

Image
Foto_brossa deixada fora dels contenidors

Imatge d'una bateria de contenidors amb brossa deixada al terra

Image
Foto_Dia Mundial Fibromiàlgia i Fatiga Crònica Olesa_2026

L'Ajuntament d'Olesa se suma un any més a la commemoració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica

Image
Cartell de la Festa Major 2026 d'Olesa

Cartell de la Festa Major d'Olesa 2026

Image
Foto_alumnat participant a l'acció Quinze minuts lectors

Alumnat participant a l'acció "Quinze minuts lectors"

Image
Foto_Reunió de l'Ajuntament amb l'AVV La Rambla-Eixample

L'alcalde, Marc Serradó, i el primer tinent d'alcalde, Jordi Parent, fan reunions periòdiques amb el president de l'AVV de La Rambla-Eixample, Antoni Piris.