Bus d'Olesa
04/11/2022

L’Ajuntament d’Olesa engega una campanya per promoure l’ús del bus urbà

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat posarà en marxa el dilluns 7 de novembre una campanya de promoció del servei de bus urbà adreçada especialment a l’alumnat de secundària i a les persones de més de 70 anys. Es tracta de dos col·lectius susceptibles d’utilitzar un servei que els pot ser molt útil per als desplaçaments dins el municipi.

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa engega una campanya per promoure l’ús del bus urbà
Subscriu-te a Bus urbà

Últimes notícies

Image
Entrega de guardons de la 42a edició dels Premis de Recerca Vila d'Olesa

Entrega de guardons de la 42a edició dels Premis de Recerca Vila d'Olesa

Image
Festa Major 2026

Festa Major 2026

Image
Foto_acte institucional 28J 2025

Acte institucional de commemoració del 28J a la plaça de Félix Figueras i Aragay el 2025

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026