Bus d'Olesa
04/11/2022

L’Ajuntament d’Olesa engega una campanya per promoure l’ús del bus urbà

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat posarà en marxa el dilluns 7 de novembre una campanya de promoció del servei de bus urbà adreçada especialment a l’alumnat de secundària i a les persones de més de 70 anys. Es tracta de dos col·lectius susceptibles d’utilitzar un servei que els pot ser molt útil per als desplaçaments dins el municipi.

Llegir més: L’Ajuntament d’Olesa engega una campanya per promoure l’ús del bus urbà
Subscriu-te a Bus urbà

Últimes notícies

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026

Image
Foto_reunió de la Junta Local de Seguretat 2026

Reunió de la Junta Local de Seguretat