
Xocolatada per als més petits, per gaudir abans de l'animació infantil.
Dins els actes de Santa Oliva i dels de la commemoració pel 28J, el Departament de Gènere, Feminismes i LGTBIQ+ organitza un bingo musical per a la gent gran.
Endevina cançons amb la temàtica del 28J i opta a premis per cridar línia i bingo!
A la Maria, una nena amb molta imaginació, li encanten els contes, les històries i aventures que li explica el seu avi, amb qui passa totes les tardes jugant a ser PETER PAN.
Sota un sostre de núvols, al carrer un cubell recull l’aigua que no cau del cel. La pluja ha desaparegut i ara només ens queda el record on la ficció i la màgia es capbussen en un degoteig constant d’enganys teatrals.
Diferents edificis municipals obren les portes a la ciutadania per donar-se a conèixer.
Durant el matí de dimarts 10 podràs visitar el Portal de Santa Oliva, la Torre del Rellotge, el Centre Cultural Cal Puigjaner, l'Ajuntament i la Comissaria de Policia.
De la mà de la Cobla Bisbal Jove neix el projecte Funk & Cobla, el qual fusiona l'estil de la música funk amb les sonoritats i instruments característics de la cobla.
Començarà a la plaça de Fèlix Figueras i Aragay i passarà per la plaça de les Fonts i del Reverend Massana i acabarà al Portal de Santa Oliva.