Cinema Espiritual: Los Domingos
Torna la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya a Olesa, aquest cop amb "Los Domingos".
Sinopsi
Torna la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya a Olesa, aquest cop amb "Los Domingos".
Sinopsi
Torna la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya a Olesa, aquest cop amb "Sawt Al-Hind Rajab".
Sinopsi
La veu de la Hind (Ṣawt Hind Rajab, 2025) és un docudrama dirigit per Kaouther Ben Hania.
El documental «Cisquet i el seu germà» recupera la vida de Francesc Serrat Pujolar, conegut com a Cisquet, un jove olotí que va ser guerriller antifranquista i va morir afusellat pel franquisme al Camp de la Bota de Barcelona l’any 1946, quan tenia 24 anys.
Olesa tanca les activitats d'estiu amb una jornada plena de propostes per a totes les edats.
La trama gira al voltant d'un nen anomenat Elio, que acaba sent enviat a l'espai després que la Terra sigui atacada per alienígenes, on ha de conviure amb una comunitat extraterreste i convertir-se en un líder inesperat. La pel·lícula combina humor, aventura i reflexions sobre la identitat i la pertinença.
L'entrada és lliure (fins a completar l'aforament).
"Zog i els doctors voladors" és una divertida pel·lícula d’animació, el drac Zog, la princesa Perla i el cavaller Gadabout formen un equip de metges voladors que recorren el cel curant criatures fantàstiques: des d’una sirena amb la pell cremada pel sol fins a un lleó amb la grip.
El film recupera la història de la primera expedició catalana íntegrament femenina que, l’any 1984, va assolir el Kangtega (6.782 m), una muntanya de l’Himàlaia.
Tardor del 2015. Dos socorristes, l'Òscar i el Gerard, viatgen fins a Lesbos, impactats per la fotografia d'un nen ofegat en aigües del Mediterrani. En arribar-hi, descobreixen una realitat colpidora: milers de persones arrisquen la vida cada dia travessant el mar en embarcacions precàries i fugint de conflictes armats. Tot i això, ningú no hi fa tasques de rescat.
En directe des del Royal Opera & Ballet House de Londres.
Nova projecció dins del Cicle Cinexic!