La zona blava d’aparcament, gratuïta durant tot l’agost a Olesa

Un any més, durant el període comprès entre l’1 i el 31 d’agost (ambdós inclosos), es pot fer un ús d’aquestes zones d’aparcament sense cap mena de cost

Image
Zona blava al carrer d'Anselm Clavé.

Aparcar a les zones blaves dels carrers d’Olesa durant el mes d’agost, serà gratuït. Un cop més, per tant, durant tot el mes d'agost es podrà fer un ús d’aquestes zones d’aparcament sense cap mena de cost. Els carrers del municipi amb zona blava són, essencialment, el carrer d'Anselm Clavé, l’avinguda de Francesc Macià, el Passeig del Progrés, el carrer de Lluís Puigjaner, el carrer Mallorca i el carrer de la República Argentina.

Aquesta decisió, que ja fa anys que es pren, es decideix dur a terme arran del descens demogràfic que s’experimenta al municipi durant el principal mes de vacances de la ciutadania. Aquest fet provoca una clara disminució d'habitants al municipi. Així, l’Ajuntament d’Olesa pren aquesta mesura amb la finalitat de facilitar l'estacionament i la mobilitat de les persones. A partir del dia 1 de setembre, els aparcaments amb zona blava tornaran a ser de pagament.

El servei d’aparcament de zona blava s'estableix amb la finalitat d'oferir a la ciutadania una rotació de vehicles en zones de gran demanda d’aparcament i en horaris concrets, tot establint una limitació en la durada d’estacionament. Actualment, l’estacionament de vehicles en els espais habilitats està limitat a un temps màxim de dues hores, segons el reglament d’ús de la zona blava a Olesa.

Els dies de funcionament del servei durant la resta de l'any són de dilluns a dissabte, amb l’horari de 9.00 h a 14.00 h i de 17.00 h a 20.00 h. Resten exclosos de pagament la tarda de dissabte i el matí i la tarda de diumenge. A l’agost, però, això varia i entre l’1 i el 31 aparcar a la zona blava és del tot gratuït. 

Últimes notícies

Image
Fotografia del Ple municipal de desembre de 2025

Ple municipal ordinari corresponent al mes de desembre de 2025

Image
Cartell del Dia internacional dels drets humans i les persones migrades 2025.

Cartell del Dia internacional dels drets humans i les persones migrades 2025.

Image
Proposta millora pavellons municipals Salvador Boada i Sant Bernat.

Proposta de millora dels pavellons municipals Salvador Boada i Sant Bernat que ha aconseguit més vots.

Image
Escola Municipal de Música d'Olesa de Montserrat

Escola Municipal de Música d'Olesa de Montserrat

Image
Xarxa Socieducativa de la Infància i l'Adolescència

Xarxa Socieducativa de la Infància i l'Adolescència