La segona quinzena d'abril es farà el trasllat al cementiri de Can Singla de les restes mortals que encara resten al cementiri vell

Durant un termini de cinc anys les famílies que vulguin reclamar-les ho podran fer, per tal de procedir a la seva inhumació en altres nínxols o bé per a la seva incineració.

Image
Imatge dels nínxols dels cementiri

Durant la segona quinzena d’abril és previst que es realitzin les exhumacions i trasllat al Cementiri Nou de Can Singla de les restes mortals que encara estan enterrades al Cementiri Vell d'Olesa. Aquesta actuació és necessària atès l'estat de conservació dels nínxols del cementiri vell, que aconsellen no endarrerir més la seva clausura. De fet, des de l'any 1988 ja no es fa cap enterrament en aquest cementiri.

Les restes que s’exhumin seran col·locades en bosses individuals identificades amb el número de nínxol i sèrie d’on s’han extret i posades en caixes numerades que permetin la seva localització. Totes les restes seran traslladades al Cementiri Nou de Can Singla. Durant un termini de cinc anys les famílies que vulguin reclamar-les ho podran fer, per tal de procedir a la seva inhumació en altres nínxols o bé per a la seva incineració.

Una vegada conclosa aquesta actuació, en una fase posterior, es procedirà a l'enderrocament de tots els nínxols del cementiri Vell, preservant els elements protegits pel Catàleg de Patrimoni, i deixant l'espai en  condicions per desenvolupar les feines arqueològiques i els projectes d'urbanització i transformació en parc urbà.

Últimes notícies

Image
Foto_comitecrisi_290425

Participants al comitè de crisi de l'Ajuntament d'Olesa

Image
Reunió del comitè de crisi per l'apagada de llum general

Reunió del comitè de crisi per l'apagada de llum general

Image
Fotografia d'un dels instants del ple ordinari del mes d'abril de 2025

Fotografia d'un dels instants del ple ordinari del mes d'abril de 2025.

Image
Foto_jornadaPIT_25042025

Participants a la Jornada de Promoció Turística d'Olesa

Image
Foto_clauspany_230425

L'Ajuntament d'Olesa inicia el procés d'elaboració del primer Pla Local d'Habitatge