La Policia Local d'Olesa de Montserrat salva la vida a un home veí del municipi.

Una trucada ha alertat que al pont del riu Llobregat entre Olesa de Montserrat i Esparreguera hi havia un home amb una corda lligada al coll. Dues patrulles de la Policia Local s'han traslladat al lloc i han aconseguit salvar-li la vida al ciutadà. La clau ha estat la rapidesa amb què han actuat els agents.

Image
Imatge de les llums d'un cotxe de policia

La Policia Local d'Olesa de Montserrat ha informat que quatre agents del cos han salvat la vida d'un veí del municipi de 57 anys d'edat que ha estat a punt de perdre la vida en un intent de suïcidi aquesta tarda. L'alerta ha arribat a través d'una trucada d'un ciutadà que explicava que havia vist un home en mig del pont del riu Llobregat entre Olesa i Esparreguera amb una soga lligada al coll. 

Ràpidament, dues patrulles de la Policia Local s'han desplaçat al lloc dels fets i han aconseguit, en el darrer moment, salvar la vida de l'home. Segons fonts de la Policia, un dels quatre agents que han participat en l'operatiu va ser qui, arriscant la seva vida, va arribar a temps i va agafar del braç l'home que ja havia saltat del pont amb la corda lligada al coll. Dos agents més també van actuar ràpidament agafant, a la vegada, el cos del primer agent, evitant que caiguessin tots dos pel pont. 

Un cop fet el rescat, al lloc dels fets ha arribat una unitat de Mossos d'Esquadra, una dotació de Bombers de la Generalitat i una ambulància que ha traslladat el veí d'Olesa a l'Hospital comarcal Sant Joan de Déu de Martorell. 

Últimes notícies

Image
Foto_bar pícnic piscina estiu

Bar de la zona de pícnic de la piscina municipal d'estiu

Image
Foto_ple març 2026

Moment de votació en el Ple municipal del 26 de març de 2026

Image
Foto_Crist de l'Agonia

Imatge del Crist de l'Agonia

Image
Foto_Persones participants al "Voltem Olesa"

Persones participants a les caminades per l'entorn natural "Voltem Olesa" que organitza l'Ajuntament