La intensa pluja provoca incidències a alguns punts d’Olesa

Hi ha hagut nombroses afectacions tant a la xarxa viària com a la xarxa elèctrica, així com a diversos habitatges particulars. L’episodi de pluja també ha provocat la caiguda d'arbres, que no han causat cap desperfecte.

Image
La intensa pluja provoca incidències a alguns punts d’Olesa

La intensa pluja que ha caigut aquest divendres al vespre ha provocat incidències a Olesa de Montserrat. Hi ha hagut esllavissades a les dues rotondes d’accés al municipi, i als carrers Vall d’Aran, Garraf, Estació, Urgell i a l’avinguda Lluís Companys, entre d’altres.

El fort vent també ha provocat la caiguda de dos arbres, al carrer Estació i al carrer Indústria, que no han causat cap dany.

Pel que fa a l'enllumenat públic, hi ha diferents quadres elèctrics que van deixar de funcionar.

Durant tot el dia, la Policia Local i el servei de Gestió de l’espai públic i equipaments continuen treballant per restablir la normalitat el més aviat possible.

Últimes notícies

Image
Foto_contenidorsambxip_300126

Imatge dels nous contenidors amb obertura digital

Image
Foto_bonificacionsfiscals

Hi ha bonificacions per capacitat econòmica i de caràcter social i ambiental

Image
Foto_festessantantoni_2024

Carruatges participants a les Festes de Sant Antoni Abat d'Olesa

Image
Foto_tallercocriança_27012026

Persones participants al taller de paternitat i cocriança de 2025.

Image
Foto_DENIP_260126

Commemoració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau del 2025

Image
Ple gener 2026.

Sessió plenària del mes de gener. 22 de gener 2026.

Image
foto_residusmercatambulant_230126

Recollida de residus al mercat ambulant