"L'alcalde als barris" adopta l'horari de tarda per arribar a més gent

L'alcalde, Jordi Parent, atendrà personalment als veïns i veïnes dels barris d'Olesa de Montserrat en la segona ronda de "L’alcalde als barris", les trobades de la qual es realitzaran de 18 a 20 h.

Image
Imatge promocional de la segona ronda de l'Alcalde als barris 2024

Després de la primera sessió de trobades de "L'alcalde als barris", la segona ronda d'aquesta iniciativa adoptarà l'horari de tarda. A partir del dijous 14 de novembre, les trobades amb la ciutadania es duran a terme de 18 a 20 h. Jordi Parent, alcalde d'Olesa, expressa que "des de l'inici es va planificar els dos horaris per poder donar la oportunitat d'assistir a tothom".

Audio file

En aquestes trobades, l'alcalde, acompanyat d’un tècnic municipal, visitarà cada mes un barri olesà per atendre les peticions i inquietuds de la ciutadaniaEl punt de trobada serà el local de l'associació de veïns, algun espai municipal que hi hagi al barri o, fins i tot, un lloc a l'aire lliure. 

Aquest dijous 14 de novembre l’alcalde, Jordi Parent, visitarà el barri del La Central, on atendrà les consultes del veïnat al local de l'associació veïnal del barri. L'any acabarà amb una visita al barri de Les Planes, el 12 de desembre. A partir del 2025 la ronda seguirà amb els barris del Poble Sec, Ribes Blaves i Oasis, Nucli Antic, Els Closos, La Rambla-Eixample, Collet de St. Joan i Sant Bernat.

“L’alcalde als barris” té com a objectiu acostar-se als diferents barris del municipi per conèixer les inquietuds i necessitats dels olesans i olesanes, articulant una via de comunicació propera amb el ciutadà. Els ajuntaments són les administracions més properes a la ciutadania, on poden dirigir, d’una forma més directa i eficaç, les seves demandes. Per aquest motiu, el Consistori olesà considera important crear els espais necessaris per apropar-se a la ciutadania amb l’objectiu d’escoltar-la i conèixer de primera mà les seves necessitats. 

La ciutadania disposa de vàries vies per a contactar amb l’alcalde. A través del web municipal, amb la secció del “Línia directa amb l’alcalde” i per correu electrònic. També es poden fer arribar les seves consultes, queixes o suggeriments via telefònica a l’entrevista que es fa a l’alcalde en directe cada 15 dies al magazín de l’Hotel Gori d’Olesa Ràdio trucant al telèfon 93 778 72 01. 

Últimes notícies

Image
Foto_mans de dones entrellaçades

L'Ajuntament d'Olesa ha programat diferents actes amb motiu del Dia d'Acció per la Salut de les Dones

Image
Foto_interior del Centre Cultural Cal Puigjaner

El Centre Cultural Cal Puigjaner acollirà totes les activitats del Dia Internacional dels Museus d'Olesa 2026

Image
Foto_brossa deixada fora dels contenidors

Imatge d'una bateria de contenidors amb brossa deixada al terra

Image
Foto_Dia Mundial Fibromiàlgia i Fatiga Crònica Olesa_2026

L'Ajuntament d'Olesa se suma un any més a la commemoració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de la Fatiga Crònica

Image
Cartell de la Festa Major 2026 d'Olesa

Cartell de la Festa Major d'Olesa 2026

Image
Foto_alumnat participant a l'acció Quinze minuts lectors

Alumnat participant a l'acció "Quinze minuts lectors"