Ofrena floral i servei de bus extraordinari al cementiri de Can Singla per la celebració de Tots Sants

Divendres 1 de novembre tindrà lloc l'acte institucional del 85è aniversari dels afusellaments d'Abrera i Olesa amb una ofrena floral al cementiri de Can Singla i a la fossa comuna del Cementiri Vell d'Abrera.

Image
Cementiri de Can Singla d'Olesa

Imatge de l'entrada al cementiri de Can Singla

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat ha organitzat per a aquest divendres, dia de Tots Sants, l’acte institucional del 85è aniversari dels afusellaments d’Abrera i Olesa.  L’homenatge començarà a les 11 del matí amb una ofrena floral al cementiri de Can Singla, al monument dedicat a les 333 víctimes mortals olesanes de la Guerra Civil. Continuarà a les 12 del migdia amb l’homenatge a la fossa comuna del Cementiri Vell d’Abrera, on es recordaran els afusellats el 19 de febrer de 1939, entre ells, l’exalcalde Fèlix Figueras i Aragay. 

Per a aquestes dates, i com és habitual, també s’han establert uns horaris de visites especial al cementiri municipal: 

  • Del 24 al 31 d´octubre de 10 a 13 h i de 15 a 18 h.
  • L’1 de novembre, de 8 a 18 h.
  • El 2 de novembre, de 10 a 13 h  i de 15 a 18 h.

Servei especial de bus fins al Cementiri 

També s'ha habilitat un servei especial de bus fins al Cementiri de Can Singla amb els horaris següents: 

Pel dia 31 d’octubre, atès que és un dia feiner, hi ha disponible el servei ordinari de la línia M1 i M4 de TGO els quals tenen parada al cementiri.

M1: Olesa - Terrassa - Bellaterra (gruptg.com)

M4: Olesa-Sta.Maria de Vilalba-Martorell (gruptg.com)

Que pel dia 1 de novembre hi haurà el següent servei extraordinari:

Horaris:
Sortida d’Olesa (Pl. De l’Oli): 9, 10, 11, 12, 13, 16 i 17 hores
Sortida del cementiri: 9.30, 10.30, 11.30 , 12.30 , 13.30, 16.30 i 17.45 hores
 
Parades:
Plaça de l'Oli, Rotonda Closos, Centre Cívic Sant Bernat, Centre Cívic de les Planes, Centre Cívic de Sant Bernat, Plaça de la Sardana, Rotonda Povill i Cementiri de Can Singla

D'altra banda, el dia 1, tot i ser festiu, se celebrarà el mercat Ambulant de divendres.

 

Últimes notícies

Image
Foto_Reconeixement AOC 2025

L'Ajuntament d'Olesa ha obtingut el primer premi en transformació digital i govern obert de la seva categoria.

Image
Foto_escola de música

L'Escola Municipal de Música d'Olesa té una oferta educativa per a totes les edats

Image
Foto_gimnàs municipal Olesa

Imatge de la sala de fitness del Gimnàs Municipal d'Olesa

Image
Foto_reconeixement Dia Museus 2026

Persones i entitats reconegudes per les seves aportacions al patrimoni local

Image
Foto_mans de dones entrellaçades

L'Ajuntament d'Olesa ha programat diferents actes amb motiu del Dia d'Acció per la Salut de les Dones

Image
Foto_interior del Centre Cultural Cal Puigjaner

El Centre Cultural Cal Puigjaner acollirà totes les activitats del Dia Internacional dels Museus d'Olesa 2026