Oberta la licitació de 18 noves parades al Mercat Municipal d'Olesa

L’Ajuntament d’Olesa convoca una nova licitació per l’atorgament de les cessions administratives de 18 parades vacants que hi ha al Mercat Municipal, tres per al sector de peix i marisc,  i la resta carn, i fruita i verdura i productes diversos.

Image
Oberta la licitació de 18 noves parades al Mercat Municipal d'Olesa

L'Ajuntament d’Olesa ha obert una nova licitació per a ocupar les divuit parades que resten buides al Mercat Municipal de les 49 que té en els diferents sectors d’activitat de peix i congelat, carn i embotits, fruita i verdura i sector divers com fruits secs, degustació i productes gourmet.

 

La cap del departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Olesa, Iolanda Muñoz, explica la importància d'aquesta licitació atesa la situació de crisi per la pandèmia del coronavirus “l’important és incentivar el comerç local i el mercat municipal en concret, tenir el major nombre de parades obertes perquè també repercutirà en el bon funcionament de tot el mercat”.

 

En aquesta línia, des del departament de Promoció Econòmica destaquen la feina que s'està fent des de l'Associació de Paradistes del Mercat que "fa temps que treballen per a enfortir aquest equipament comercial amb accions que potencien la seva activitat econòmica i actualitzant la seva imatge. Properament és prevists instal·lar un sistema de control de l'aforament" explica la cap del departament. 

 

La licitació d'aquestes parades és una concessió d'ús privatiu de domini públic per a la seva explotació. El contracte de concessió de serveis és de tramitació ordinària. Com a l'anterior licitació, per facilitar els tràmits, l'Ajuntament ha posat a disposició dels interessats el servei de Promoció Econòmica per ajudar a confeccionar el pla d'empresa. Les persones interessades s'han d'adreçar a Promoció Econòmica on l'ajudaran a fer el projecte de negoci. "De moment ja s'han adreçat al departament vàries persones interessades a preparar el pla d'empresa per poder presentar l'oferta al web de contractació pública" apunta Muñoz.

 

Entre les parades ofertades, hi ha des de les més petites de 10 metres quadrats, a les més grans, de 33 metres quadrats, tot i que la mida més habitual de parada és de 20-25 metres quadrats. El cost és de 14,78 euros el metre quadrat al mes. El cànon mínim correspon a una anualitat. En el cas dels tres lots de peix, i per tal d'incentivar-los, tindràn una bonificació del 50% en el preu, és a dir, un cànon corresponent a sis mesos.

 

El termini de presentació d'ofertes finalitza el proper 9 de novembre a les 14:00h.

 

Els interessats ens aquests 18 lots que ara es liciten  poden consultar al detall l'anunci de licitació, el Plec de Clàusules administratives i el de prescripcions tècniques: Licitació de 18 parades del Mercat Municipal d'Olesa

 



.

Últimes notícies

Image
Visita del conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, a l'Ajuntament d'Olesa el 13 de febrer de 2026

Visita del conseller d'Empresa i Treball, Miquel Sàmper, a l'Ajuntament d'Olesa el 13 de febrer de 2026

Image
Foto_guanyadors dels Premis Recerca Vila d'Olesa 2025

Guanyadors dels Premis Recerca Vila d'Olesa 2025

Image
Sessió informativa presentació del projecte de la 2a remodelació de l'avinguda de Francesc Macià.

Sessió informativa presentació del projecte de la 2a remodelació de l'avinguda de Francesc Macià.

Image
Mapa de perill sobre l'episodi de fort vent

Mapa de perill sobre l'episodi de fort vent per dijous 12

Image
Cartell_Carnestoltes2026

Cartell de la festa de Carnestoltes 2026