L'Ajuntament d'Olesa instal·larà nou mobiliari urbà al carrer de Pep Ventura

A requeriment de Ferrocarrils de la Generalitat i per motius de seguretat, el Departament de Gestió de l'Espai Públic instal·laran pilones i bancs en un tram de vorera.

Image
Nou mobiliari urbà al carrer de Pep Ventura

 

És previst que la setmana vinent el Departament de Gestió de l'Espai Públic de l'Ajuntament d'Olesa engegui els treballs per instal·lar pilones flexibles i bancs i cadires de fusta al carrer de Pep Ventura. A banda de l'objectiu de generar noves zones d'estada, l'actuació es fa a requeriment de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, donats els incidents registrats en els darrers anys pel fet que molts conductors estacionen els seus vehicles damunt la vorera, de vegades malmetent la tanca que separa el vial amb la via del tren i, per tant, comprometent la seguretat de la ciutadania i les persones usuàries del tren.

Davant aquesta situació, Ferrocarrils de la Generalitat ha demanat a l'Ajuntament que prohibeixi l'estacionament de vehicles a la vorera i alhori generi zones d'estada per a la ciutadania. Per fer-ho possible, s'instal·laran les pilones, que seran flexibles de polietilè negre, així com bancs i cadires.

Aquesta és una actuació que, a més a més, està dins del conjunt de treballs engegats per adequar i millorar els itineraris saludables del projecte Voltem Olesa. L'emplaçament de l'actuació forma part del recorregut de l'itinerari pel barri de l'Eixample, actualment implementat. De fet l'actuació és una proposta de millora del projecte inicial, impulsat pel Departament de Salut Pública de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat.

 

Últimes notícies

Image
“Olesa, fem salut!” 2025-2026

“Olesa, fem salut!” 2025-2026

Image
Pista annexa del pavelló municipal de bàsquet

Pista annexa del pavelló municipal de bàsquet

Image
Imatge promocional dels cursos de català del CPNL per setembre 2024

Imatge promocional dels cursos de català del CPNL per setembre

Image
Cartell de la campanya a Olesa de Més Digitals 2025 per a la lluita contra la bretxa digital

Campanya a Olesa de "Més Digitals" 2025 per a la lluita contra la bretxa digital

Image
Cartell de les activitats de cloenda de l'estiu 2025

Cartell de les activitats de cloenda de l'estiu 2025

Image
Cartell de L'alcalde als barris de 2025

Cartell de la programació de "L'alcalde als barris" fins al maig de 2025

Image
Imatge del disseny de la senyalització de la volta a Can Llimona prevista per finals de 2025

Imatge del disseny de la senyalització de la volta a Can Llimona