La secció local d´ERC s´ha queixat de la poca antel·lació amb la que reben els temes de dabat al Ple Municipal

ERC d'Olesa s'ha queixat pel pocs temps amb què, massa sovint, els grups de l'oposició reben la informació dels temes que s'han de tractar als plens municipals, una situació que, assegura la regidora Mireia Monfort, limita força la feina de l'oposició. Per aquesta raó ha reclamat a l'equip de govern que informi, amb temps i forma, a l'oposició sobre els temes a tractar en les comissions informatives i en els plens municipals.

La regidora d'ERC Mireia Monfort ha assegurat als micròfons d'Olesa Ràdio que, massa sovint, aquest procediment no es compleix.

Davant aquesta situació, la regidora republicana ha reclamat a l'equip de govern una major voluntat per facilitar la funció que fan els grups de l'oposició de control de la gestió del govern municipal.

Entre d'altres, i per facilitar també aquest procés, Monfort ha suggerit que la informació municipal es digitalitzi, ja que considera que facilitar la informació en suport informàtic faria més fluïda i àgil la comunicació.

Aquesta proposta de digitalització de la informació, de fet, és un punt que està sobre la taula, i que en propers plens, per tant, podria entrar a debat.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Imatge d'una de les sortides amb la cadira Joëlette

Image
Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Parcel·la municipal on s'ubicarà el camp de futbol de La Flora.

Image
Fotografia de l'interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Interior de L'Escorxador durant les obres de remodelació

Image
Reunió de l'alcalde i regidor TIC amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat.

Reunió de l'alcalde, Marc Serradó, i el regidor d'Innovació i Qualitat, Santi Gallardo, amb el secretari de Telecomunicacions de la Generalitat, Albert Tort.

Image
La Passió d'Olesa presenta el cartell de la temprada 2026, obra d’Assumpció Mateu

Foto de l'obra “Ressons de la creu”, de l’artista Assumpció Mateu

Image
Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Visita consellera Sílvia Paneque a la promoció de 33 habitatges que l'Incasòl fa a Olesa

Image
Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera

Visita a les excavacions de la fossa del cementiri vell d'Abrera