La fira de Sant Jordi va ser tot un èxit

La fira de Sant Jordi organitzada per la regidoria d'Educació de l'Ajuntament d'Olesa, amb la col·laboració de diferents departaments municipals i entitats del poble, va ser ahir tot un èxit. La fira, batejada com “Racons de Sant Jordi”, servia de preludi per a l'entrega dels premis del concurs escolar de Sant Jordi, i va ser, veritablement, ben multitudinària.

Des de les 5 de la tarda, tots els tallers organitzats en diferents racons del carrer Salvador Casas, entre la Casa de Cultura i l'Ajuntament, van tenir una afluència massiva de gent, i sobretot canalla, que va poder gaudir d'un munt d'activitats que tenien com a tema central la llegenda de Sant Jordi. L'èxit de la fira ha encoratjat l'ajuntament a tornar-hi novament l'any vinent.

L'objectiu de l'ajuntament és aconseguir que els ciutadans d'Olesa no sentin la necessitat de desplaçar-se fins a Barcelona per tenir un Sant Jordi festiu. I Olesa va demostrar ahir que, de Sant Jordi ben festiu i concorregut, també en pot tenir. El bon temps també va ser un ingredient imprescindible per fer possible que centenars d'olesans i olesanes gaudissin de les activitats preparades, entre ells, un taller de xapes, un d'escriptura en diferents idiomes, un de confecció de roses amb material reciclable, un de bijuteria o una lectura de la llegenda de Sant Jordi.

La regidora d'Educació, Magda Graells, com era d'esperar, s'ha mostrat molt satisfeta pel resultat de la fira.

Graells ha comentat que potser de cara a l'any vinent es podria ampliar la fira donant-li més presència al llibre, i en aquest cas, amb la col·laboració dels llibreters oleans. En qualsevol cas, per a la regidora l'èxit d'ahir és inqüestionable i per això ha volgut agrair la participació de tots els departaments i entitats que el van fer possible.

De tots els racons que va incloure la fira, Magda Graells no ha sabut dir quin va ser el més exitós.

La tècnica d'Educació de l'ajuntament d'Olesa i ànima d'aquesta fira, Montse Muñoz, també ha volgut destacar que els Racons de Sant Jordi pretenien fer evident, ahir, que l'espai públic també pot ser un espai educatiu.

Per tant, de cara al Sant Jordi 2010 és molt possible que no només es torni a repetir aquesta exitosa fira, sinó que s'ampliï amb noves activitats i espais.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Foto_bar pícnic piscina estiu

Bar de la zona de pícnic de la piscina municipal d'estiu

Image
Foto_ple març 2026

Moment de votació en el Ple municipal del 26 de març de 2026

Image
Foto_Crist de l'Agonia

Imatge del Crist de l'Agonia

Image
Foto_Persones participants al "Voltem Olesa"

Persones participants a les caminades per l'entorn natural "Voltem Olesa" que organitza l'Ajuntament