Ja es coneixen els projectes de fons estatal d´invesió Local a Olesa

El Ministeri d'administracions Públiques ha rebut un total de 30.907 projectes de 8.107 municipis per a ser finançats amb càrrec al Fons Estatal d'Inversió Local. El termini de presentació d'iniciatives, que va arrencar el 10 de desembre, va finalitzar dissabte, segons estableix el Reial Decret que regula aquesta mesura, aprovada pel govern central el passat 28 de novembre. Finalment, Olesa ha presentat un total de 21 projectes, que ascendeixen també finalment a 3 milions 939 mil 228 euros. Maltrat que les previsions avançades per l'alcalde la setmana passada era que els projectes creessin 147 llocs de treball, finalment s'ha calculat que la realització d'aquests 21 projectes a Olesa suposaran la creació de 252 nous llocs de treball. A nivell de tot l'estat, s'estima que els projectes presentats generaran 278.518 llocs de treball directes.

Fins al moment, el Govern ja ha donat el vistiplau a 12.768 obres, corresponents a 2.968 municipis i dues mancomunitats. Aquestes iniciatives tenen un pressupost estimat de més de 4.500 milions d'euros, i permetran contractar 134.035 persones.

El llistat detallat de projectes que s'han presentat per part de l'Ajuntament d'Olesa, el seu cost i el nombre de llocs de treball que creen, poden consultar-lo a l'arxiu adjunt.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Ofrena floral a les víctimes de la Guerra Civil al cementiri d'Olesa. 1 novembre 2025

Ofrena floral a les víctimes de la Guerra Civil al cementiri d'Olesa. 1 novembre 2025

Image
Foto_ofrenafloraltotssants_30102025

Ofrena floral al cementiri municipal de Can Singla

Image
Foto_projecteTEU_281025

Alumnat, centres docents i empreses i serveis col·laboradors del Projecte TEU 2025-26

Image
Foto_reunioRambla_2710225

L'Ajuntament d'Olesa ha fet una nova reunió amb l'AVV La Rambla-Eixample