"Ferro i Pintura" l´exposició de Josep Gari i Lluís Gabarró

“Els nostres arxius, la nostra història” és el títol d'una altra exposició que aquesta tarda s'inaugura a la Casa de Cultura d'Olesa, malgrat ja es pot veure. La mostra té com a objectiu difondre la important tasca que desenvolupen els arxius en la nostra societat. L'acte, a 2/4 de 8 de la tarda, comptarà amb l'assistència del diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, José Manuel González Labrador, entre altres autoritats.

La mostra, que es podrà veure a la Casa de Cultura vol destacar, a més, la importància que tenen els documents tant públics com privats per a la reconstrucció de la nostra història individual i col·lectiva. Aquesta exposició itinerant ja ha visitat Esparreguera, Gavà, Molins de Rei, El Prat de Llobregat, Sant Esteve de Sesrovires, Sant Just Desvern, Sant Vicenç dels Horts, Viladecans i Martorell.

“Els nostres arxius, la nostra memòria”, compta amb el suport de l'Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, està coordinada pel Centre d'Estudis del Baix Llobregat amb la col·laboració dels 17 municipis del Baix Llobregat i del Consell Comarcal. En aquest sentit, l'Àrea de Cultura de la Diputació i dins del Programa d'Arxius Municipals treballa per la conservació i difusió del patrimoni documental. Així, aquesta Corporació va crear l'any 2004 la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM), que compta actualment amb 167 arxius adherits.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Foto_bar pícnic piscina estiu

Bar de la zona de pícnic de la piscina municipal d'estiu

Image
Foto_ple març 2026

Moment de votació en el Ple municipal del 26 de març de 2026

Image
Foto_Crist de l'Agonia

Imatge del Crist de l'Agonia

Image
Foto_Persones participants al "Voltem Olesa"

Persones participants a les caminades per l'entorn natural "Voltem Olesa" que organitza l'Ajuntament