El col·lectiu revolució verda-joves d´Olesa valora positivament la jornada de reflexió sobre el conflicte del Sàhara

El col·lectiu Revolució Verda-Joves d'Olesa ha fet una valoració molt positiva de la jornada de reflexió sobre el conflicte del Sàhara celebrada ahir al vespre al Centre Social l'Espardanyeria. Revolució Verda ha destacat que les jornades van comptar amb la participació d'una trentena de persones.

Segons els organitzadors, com ja va passar amb les jornades sobre Palestina, en la sessió d'ahir va ser possible crear debat amb la intervenció dels participants.

L'entitat també ha volgut agrair especialment la col·laboració d'en Xesco Santiago i ACAPS, així com d'en Jaume Clavé i en Leonardo Urrutia. També han volgut agrair el suport de tota la gent que va asistir a l'acte i que, aseguren, permeten a l'entitat plantejar activitats regulars al nou local.

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font

Últimes notícies

Image
Foto_ple juny 2026

Minut de silenci en record a un familiar de la regidora del PP mort recentment

Image
Foto_promoció habitatge Salas

Promoció d'habitatges amb proteció oficial de lloguer

Image
Imatge_Festa Major 2026

Imatge del cartell de la Festa Major 2026

Image
Foto_reunió de la Junta Local de Seguretat 2026

Reunió de la Junta Local de Seguretat