El Club d´esports Daina Isard organitza la primera "Cronoescalada popular en BTT a Puigventós

El Club d´Esports Daina Isard (CEDI) amb la col·laboració de diverses entitats del poble i la Penya Paniso organitza el proper diumenge 10 de maig de 2009 la "I Cronoescalada popular en BTT a Puigventós" a Olesa de Montserrat. L'objectiu és que tothom que li agradi la bicicleta i la muntanya participi en aquest esdeveniment que es vol instaurar com una tradició al poble. A més, gràcies a tots els col·laboradors és una activitat gratuïta.

La cronoescalada sortirà de l'Escola Daina Isard i tindrà un recorregut de 6 Km. La sortida serà esglaonada, en format cronoescalada, per donar-li un plus d'originalitat i emoció a la cursa.

Un dels objectius també és que aquesta activitat es converteixi en una habitual any rere any. Des de l'organització creuen que la originalitat pot ser un dels factors claus per a que el nombre d'inscrits sigui alt, tothom quedi satisfent i amb ganes de repetir.

Qui vulgui participar-hi, pot apuntar-se a través de la secretaria de l'Escola Daina Isard o des de la web http://cronoescaladapuigventos.blogspot.com  

(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk  

Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.

Últimes notícies

Image
Bany nocturn a la piscina municipal d'estiu de 2025

Bany nocturn a la piscina municipal d'estiu de 2025

Image
Cartell cinema familiar: Com ensinistrar un drac

Cartell cinema familiar: Com ensinistrar un drac

Image
Entrega de guardons de la 42a edició dels Premis de Recerca Vila d'Olesa

Entrega de guardons de la 42a edició dels Premis de Recerca Vila d'Olesa

Image
Festa Major 2026

Festa Major 2026