L’Ajuntament d’Olesa fa aquesta setmana treballs de reordenació viària al carrer de Cebrià Montserrat

Aquesta actuació té per objectiu millorar la seguretat i mobilitat de vianants i vehicles a l’entorn de l’escola Josep Ferrà i Esteva.

Image
Foto_obrescebriamontserrat_140425

Treballs de pintura viària al carrer de Cebrià Montserrat

Aprofitant el període de vacances escolars de Setmana Santa, l’Ajuntament d’Olesa farà treballs de millora de la seguretat i de la mobilitat al carrer de Cebrià Montserrat, al tram comprès entre carrer de l’Escorxador i el Passeig del Progrés (davant de l’escola Josep Ferrà i Esteva).

Amb aquestes obres s’augmentarà la seguretat de la mobilitat dels vianants i famílies i infants del centre educatiu ampliant les voreres, reduint  la velocitat dels vehicles, es millorarà la circulació viària i es generaran noves places d’aparcament diürn a la zona.

L’alcalde d’Olesa i regidor de Mobilitat, Jordi Parent, ha explicat que “aquesta és una actuació molt reivindicada pels veïns i veïnes del barri i per la ciutadania en general, ja que afecta la mobilitat a l’entorn del centre escolar però també, als vehicles que entren a Olesa per l’entrada Sud, que es veuen afectats amb el tall del carrer a les hores d’entrada i sortida del centre escolar”. 

Audio file

Una de les actuacions més destacades per millorar la mobilitat dels vianants i incrementar la seva seguretat és ampliar tres metres més la vorera que està al costat de l’escola (passa del metre actual d’amplada a més de 4 metres). També es reduirà l’amplada del carril de circulació, fet que limitarà la velocitat dels vehicles.

Amb aquesta reordenació viària també es canvia el costat d’estacionament en línia que hi ha en el tram més proper a la cruïlla del carrer de Cebrià Montserrat amb el Passeig del Progrés. “En aquest tram es guanyen tres places d’aparcament gratuït i, dos més, que s’ampliaran al carrer de l’Escorxador”, ha apuntat Jordi Parent. 

Audio file

L’Ajuntament va fer una comunicació prèvia informant dels treballs al centre escolar i als veïns i veïnes del barri. La previsió és que estiguin enllestits a finals d’aquesta setmana. 

 

Últimes notícies

Image
La Festa dels Miquelets 2026. Salves d'honor en l'ofrena al Memorial 158

La Festa dels Miquelets 2026. Salves d'honor en l'ofrena al Memorial 158

Image
Foto_batalla de la Festa dels Miquelets

Batalla urbana a la Plaça Nova en la Festa dels Miquelets

Image
Cartell_Festa de la gent gran_2026

Cartell de la festa de les persones grans pel dia 18 d'octubre

Image
Foto_l'Ajuntament_reunió_Endesa_2026

L'Ajuntament es va reunir amb els reponsables de zona de l'empresa de distribució elèctrica

Image
Foto_control de plagues

Tècnics especialitzats fan el control continuat de plagues al municipi

Image
foto_ple ordenances 2026

El Ple de setembre de 2026 va començar amb un minut de silenci per la mort d’Arseni Martells, alcalde emtre 1975 i 1979.