L’Ajuntament d’Olesa es reuneix amb la Diputació de Barcelona per tractar sobre la dinamització del comerç al municipi

La reunió de treball ha posat sobre la taula la situació i les necessitats del comerç local i del Mercat Municipal d’Olesa. 

Image
Foto_Reuniócomerç_050525

L’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, i el regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, amb el president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació, Josep-Ramon Mut, i el diputat adjunt de l’àrea, Samuel Nuñez.

L’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, i el regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, s’han reunit aquest dilluns amb el president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona, Josep-Ramon Mut, i el diputat adjunt de l’àrea, Samuel Nuñez, per parlar de possibilitats de dinamització del comerç local i del Mercat Municipal. Les dues administracions han concretat les diferents vies d’ajut que presta la Diputació als ajuntaments a través del Catàleg de Serveis per al foment del teixit comercial i el suport al comerç urbà i als mercats municipals.

Precisament, l’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, ha destacat la col·laboració de la Diputació de Barcelona “amb ajuts per  dinamitzar el comerç local i les parades del Mercat Municipal, per continuar apostant pel comerç de proximitat i per enfortir tot l’eix comercial del municipi, amb accions per impulsar les vendes i dotar els comerciants dels recursos que necessiten”. 

Audio file

El regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, també ha ressaltat “la importància que la Diputació de Barcelona conegui la realitat i les necessitats del nostre comerç i del Mercat Municipal, que és un equipament envellit que requereix una forta inversió”. 

Audio file

El president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona, Josep-Ramon Mut, ha valorat com a “molt satisfactòria” la visita feta avui, que “ha servit per conèixer de prop la vitalitat del comerç d’Olesa i veure, comparativament amb els 311 municipis de la demarcació de Barcelona, la feina constant que es fa aquí”, ha explicat. Mut ha destacat que “un dels reptes és donar-li més projecció al Mercat Municipal, amb més inversió, i aprofitar la sinèrgia de té l’espai gastronòmic”. 

Audio file

Després de la reunió de treball s’ha fet una visita a diferents botigues locals i al Mercat Municipal, on els representants de l’Ajuntament i de la Diputació han conversat amb comerciants i paradistes. Entre d’altres, han parlat del funcionament del marketplace, la plataforma de venda en línia del Mercat Municipal que va crear la Diputació de Barcelona, i també de l’aplicació per a mòbil i tauleta “Impulsa Olesa”, que fan servir els comerços per donar a conèixer els seus productes i fidelitzar la clientela amb descomptes i promocions. 

 

 

 

Últimes notícies

Image
Servei Municipal d'Esports

Noves inscripcions al Servei Municipal d'Esports

Image
Cartell de la campanya d'inscripció als cursos de català de 2026

Cartell de la campanya d'inscripció als cursos de català de 2026.

Image
Cartell de L'alcalde als barris amb les dates de la temporada 2026-2027

Cartell de L'alcalde als barris amb les dates de la temporada 2026-2027.

Image
Fotografia de les activitats de cloenda de l'estiu 2025

Jocs a la vora del llac municipal com a part de les activitats de cloenda de l'estiu 2025

Image
Cartell de la campanya Olesa, fem salut! de l'any 2026

Cartell del programa Olesa, fem salut! de l'any 2026