L’Ajuntament d’Olesa es reuneix amb la Diputació de Barcelona per tractar sobre la dinamització del comerç al municipi
La reunió de treball ha posat sobre la taula la situació i les necessitats del comerç local i del Mercat Municipal d’Olesa.

L’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, i el regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, amb el president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació, Josep-Ramon Mut, i el diputat adjunt de l’àrea, Samuel Nuñez.
L’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, i el regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, s’han reunit aquest dilluns amb el president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona, Josep-Ramon Mut, i el diputat adjunt de l’àrea, Samuel Nuñez, per parlar de possibilitats de dinamització del comerç local i del Mercat Municipal. Les dues administracions han concretat les diferents vies d’ajut que presta la Diputació als ajuntaments a través del Catàleg de Serveis per al foment del teixit comercial i el suport al comerç urbà i als mercats municipals.
Precisament, l’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, ha destacat la col·laboració de la Diputació de Barcelona “amb ajuts per dinamitzar el comerç local i les parades del Mercat Municipal, per continuar apostant pel comerç de proximitat i per enfortir tot l’eix comercial del municipi, amb accions per impulsar les vendes i dotar els comerciants dels recursos que necessiten”.
El regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, també ha ressaltat “la importància que la Diputació de Barcelona conegui la realitat i les necessitats del nostre comerç i del Mercat Municipal, que és un equipament envellit que requereix una forta inversió”.
El president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona, Josep-Ramon Mut, ha valorat com a “molt satisfactòria” la visita feta avui, que “ha servit per conèixer de prop la vitalitat del comerç d’Olesa i veure, comparativament amb els 311 municipis de la demarcació de Barcelona, la feina constant que es fa aquí”, ha explicat. Mut ha destacat que “un dels reptes és donar-li més projecció al Mercat Municipal, amb més inversió, i aprofitar la sinèrgia de té l’espai gastronòmic”.
Després de la reunió de treball s’ha fet una visita a diferents botigues locals i al Mercat Municipal, on els representants de l’Ajuntament i de la Diputació han conversat amb comerciants i paradistes. Entre d’altres, han parlat del funcionament del marketplace, la plataforma de venda en línia del Mercat Municipal que va crear la Diputació de Barcelona, i també de l’aplicació per a mòbil i tauleta “Impulsa Olesa”, que fan servir els comerços per donar a conèixer els seus productes i fidelitzar la clientela amb descomptes i promocions.