L'AV. La Central-L'Olivera organitza un dinar de Nadal per a tots els veïns i veïnes del barri. La diada acabarà amb una actuació en directe. Reserva la teva plaça abans del 15 de desembre.
La màgia del Nadal arriba a les Galeries d’Olesa amb la caseta de la Fada Blava, que podreu visitar del 20 al 23 de desembre, de 10 a 13 h i de 17 a 20 h, a l’entrada pel carrer Anselm Clavé.
Allà, els infants podran entregar el seu xumet i les cartes per Santa Claus als elfs de la Fada Blava, fer-se fotos i viure moments plens d’il·lusió. A més, els elfs rondaran pels comerços associats… estigueu atents!
Per aconseguir entrades i les cartes oficials, només cal fer una compra mínima de 20 € en qualsevol comerç associat, fins a esgotar existències.
Acte central de commemoració del Dia Internacional de les Persones Migrades.
Les migracions han passat a ser en els darrers mesos, contingut habitual del dia a dia dels debats polítics i dels mitjans de comunicació. Sovint, els missatges que arriben són poc acurats o directament generen prejudicis discriminatoris. Aquest fet, posa de relleu que avui com mai abans, és necessari fer polítiques sensates, aterrades i valentes per tal de poder seguir treballant pel benestar de tota la nostra ciutadania i evitar, en la mesura del possible, la conflictivitat social i les discriminacions sistèmiques, sempre des de la mirada dels Drets Humans.
En aquest acte central del Dia Internacional de les Persones Migrades posarem al centre tots aquests aspectes, a la vegada que també gaudim de la diversitat cultural del nostre municipi.
Activitats:
Lectura de manifest de la mà d’entitats de persones migrades al municipi.