Tràmits habituals
Per realitzar consultes a l'Oficina d'Atenció Ciutadana podeu utilitzar els següents canals:
Correu electrònic: oac@olesademontserrat.cat
Atenció telefònica: Tel. 93 778 00 50 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h)
Atenció telemàtica: Per consultar la informació dels tràmits i serveis de l'Ajuntament, descarregar-vos els formularis, i presentar les sol·licituds i els documents us podeu adreçar a: tràmits, les 24 h/dia durant els 365 dies de l'any.
Atenció presencial: L'Oficina d'Atenció Ciutadana us atendrà presencialment (en horari d'obertura de l'oficina) en les vostres gestions amb l'Ajuntament, us recomanem que, per tal d'evitar esperes innecessàries us recomanem que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:
- Presentació d'instàncies i documentació en paper al registre general de l'Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració ( local, autonòmica o estatal )
- Emissió / revocació de certificat digital Id-cat
- Tràmits relacionats amb el Padró d'Habitants
- Cens animals de companyia
- Llicències obres i activitats
- Inscripció activitats esportives
- Abonaments piscina estiu.