PROCÉS SELECTIU PER A LA COBERTURA TEMPORAL D'UN LLOC DE TREBALL D'ENGINYER/A MUNICIPAL

Termini tancat
11/03/2024
Tipus de personal
Funcionari interí
Grup de classificació/titulació
A1
Titulació requerida
Titulació universitària d'Enginyer, Grau en l'àmbit de l'enginyeria o equivalent
Informació addicional

Procés selectiu per a la cobertura interina d’UN lloc de treball d’ENGINYER, escala d'administració especial, sotsescala tècnica, categoria de tècnics de grau superior, grup de classificació A1 de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.

 

Descripció de lloc de treball

Denominació: ENGINYER/A 

Tipus de personal:  interí

Grup de classificació/titulació: A1; nivell de complement destí: 24; complement específic anual: 15.671,04€

Funcions:     Les pròpies del lloc de treball i específicament les corresponents a la fitxa de lloc de treball, que trobareu a les bases reguladores i convocatòria del procés selectiu.

 

Requisits:

A més de les condicions generals exposades a la base general quarta, les persones aspirants hauran de:

  • Estar en possessió de la titulació universitària d’Enginyer o de Grau en l’àmbit de l’enginyeria o equivalent.
  • Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència (C1) de la Junta permanent del Català, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents, d’acord amb allò que s’estableix a la base general quarta, que s’haurà d’aportar en el moment de presentar la instància.

Procés selectiu: 

El procediment de selecció serà el de concurs-oposició, que es regirà per les bases generals exposades al DOGC núm. 8144, de data 29 de maig de 2020 i per les bases específiques i convocatòria.

 

Termini de presentació d’instàncies: del 21 de febrer a l’11 de març de 2024 (ambdós inclosos)

 

Documentació:

  • Document d’identificació DNI o equivalent
  • Declaració responsable conforme es reuneixen tots els requisits previstos a les corresponents bases específiques (model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable).
  • Justificant d’haver pagat la taxa de drets d’examen o documentació justificativa de la situació d’atur (IVL + DARDO) per la qual s’acredita estar exempt 
  • Titulació exigida per a l’accés al subgrup A1
  • Certificat de nivell de suficiència C1 de llengua catalana 

 

Registre: Es pot registrar telemàticament la sol·licitud a través del tràmit 'Instància general', dins de l'apartat ‘Tràmits de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC. 

 

Taxa de drets d’examen regulada a ordenança fiscal número 26 =   23,15 €

 

Constitueix el fet imposable la tramitació de l’expedient de comprovació dels requisits que s’inicia amb la presentació de la sol·licitud. La no presentació a les proves del procés selectiu pel causa imputable a l’aspirant, no eximeix de l’obligació del seu pagament.

 

Totes les candidatures han de generar l’autoliquidació de taxa de drets d’examen. Per fer-ho, cal anar al catàleg de tràmits del web municipal, anar a tràmits per departaments i seleccionar Recursos Humans. A continuació haureu d’emplenar el formulari i el concepte a liquidar, indicant en el desplegable el grup o subgrup al que pertany la plaça a què opteu. En el cas que us trobeu en situació de desocupació, seleccioneu la reducció per tal que l’autoliquidació surti a 0,00€, triant aquesta opció al desplegable.

 

Trobareu el tràmit clicant aquest enllaç: Autoliquidació de la taxa de drets d'examen, on també podreu fer el pagament en línia.

 

Aquelles persones que emetin una autoliquidació amb reducció per estar exemptes del pagament han de justificar la situació de desocupació aportant, en el moment de tramitar la sol·licitud, la vida laboral i document de renovació de la demanda d'ocupació (DARDO). 

 

Consulteu les bases generals i específiques d’aquest procés selectiu. 

 

22/03/2024 S'ha publicat la llista provisional i definitiva de persones admeses, així com la composició nominal del tribunal i el dia, hora i lloc de les proves selectives.

 

18/04/2024 S'ha publicat els resultats parcials corresponents a la Fase d'oposició.

 

Inici i desenvolupament de la fase de concurs.

 

Les persones que hagin superat la fase d’oposició han d’aportar la documentació acreditativa dels mèrits en els termes previstos a les bases generals i específiques abans del dia 3 de maig de 2024.

  • El full de càlcul amb l'autovaloració dels mèrits que s'han d'enviar per correu electrònica a  processosselectius@olesademontserrat.cat
  • Les certificacions i altres documents acreditatius del mèrits al·legats, mitjançant instància en el Registre General d'aquest Ajuntament

L’experiència s’acredita amb l’informe de vida laboral, emès dins el mes anterior a la finalització del termini de presentació d’instàncies. I, a més, certificació de l’òrgan competent amb indicació expressa de l’escala i subescala o categoria professional desenvolupada, funcions, període de temps, règim de dedicació i experiència adquirida.

 

Data i lloc de les proves
Data de la prova Descripció
17/04/2024

Hora:    09:00 h

Lloc:     1a planta Ajuntament (Pl. Fèlix Figueras i Aragay s/n

Proves:  inicialment previstes 1 i 2

  • Data de la prova: 17/04/2024
  • Descripció:

    Hora:    09:00 h

    Lloc:     1a planta Ajuntament (Pl. Fèlix Figueras i Aragay s/n

    Proves:  inicialment previstes 1 i 2

Documentació relacionada
Data de publicació Fase Descripció Document
20/02/2024 Convocatòria Bases específiques PS 1 lloc d'Enginyer/a interí/na Bases específiques PS 1 lloc d'Enginyer/a interí/na
20/02/2024 Convocatòria Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable
22/03/2024 Fase admissió Llista provisional i definitiva PS Enginyer/a Llista provisional i definitiva PS Enginyer/a
18/04/2024 Fase oposició Resultats parcials de la Fase oposició Resultats parcials de la Fase oposició PS Enginyer/a
18/04/2024 Fase de concurs Formulari autovaloració de mèrits (Full de càlcul) Formulari autovaloració de mèrits (Full de càlcul) PS Enginyer/a