Image
Correllengua 2026
-
Nova edició del Correllengua, una iniciativa popular, festiva i reivindicativa que es celebra anualment als Països Catalans amb l’objectiu de mostrar la vitalitat de la llengua catalana, fomentar-ne l’ús social i defensar-ne la unitat.
Per enguany, la CAL d'Olesa ha preparat 9 activitats de tota mena:
- Dc. 4, 19 h: Presentació del llibre "Sortir a guanyar" amb l'autor, Pau Vidal. Casa de Cultura.
- Dj. 5, 18 h: Cuina catalana de tardor amb la cuinera Helena Gassó. Mercat Municipal.
- Dv. 6, 19 h: Tast de les begudes més emblemàtiques del país amb Marcel Temporal. Prevenda de tiquets al Rebost de casa. Centre Cultural Cal Puigjaner.
- Ds. 7, des de les 10 h: Diada del Correllengua amb torneig de bitlles catalanes, dinar popular i vespreig musical. Tiquets del dinar a la venda al web de l'entitat. Parc Municipal.
- Dt. 10, 19.30 h: Visita al Molí de l'oli i degustació d'olis amb la Fundació Agrícola Olesana. Molí de l'oli.
- Dj. 12, 19 h: Formació "Crims d'odi als països Catalans" a càrrec de l'historiador Joan roger Goncé. El Casal.
- Dv. 13, 20 h: Quinto musical amb servei de barra i sopar. El Casal.
- Ds. 14, 11.30 h: Iniciació a balls tradicionals amb l'Esbart Olesà. Plaça Nova.
- Dg. 15, 17.30 h: Obra de teatre infantil "Matres" de la cia. Campi qui pugui. Teatre de la Passió.
Organitza: CAL Olesa
Inscripcions: Web entitat