TÈCNIC/A MITJÀ/ANA ECONOMIA - CAP ECONOMIA (1 PLAÇA PROMOCIÓ INTERNA)
Procés selectiu de promoció interna per reclassificació de lloc, per proveir una plaça de TÈCNIC/A MITJÀ/ANA d’ECONOMIA, escala d’administració especial, sots-escala de serveis especials, classe de comeses especials, categoria diplomada, del grup de classificació A2, de la plantilla de funcionaris de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, adscrita al lloc de treball de Cap del departament d’Economia.
Aquest procés selectiu es regeix per les bases generals dels processos selectius ordinaris, aprovades per la Junta de Govern Local en data 19 de maig de 2020 i publicades al DOGC núm. 8144 de data 29.5.2020, i per les bases específiques que trobareu a l'apartat DOCUMENTACIÓ RELACIONADA d'aquesta secció.
Descripció del lloc de treball:
Denominació: Cap del departament d’Economia
Règim: personal funcionari de carrera
Grup de classificació: A2
Nivell de complement destí: 24
Complement específic mensual: 1.279,80 €
Funcions Les pròpies del lloc de treball i específicament les corresponents a la fitxa de lloc de treball, que trobareu a les bases reguladores i convocatòria del procés selectiu.
Requisits:
A més de les condicions generals exposades a la base general quarta, les persones aspirants hauran de:
- Tenir la condició de personal funcionari de carrera de la plantilla de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat amb una antiguitat mínima de dos anys.
- Estar en servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, d'acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en aquesta convocatòria.
- Estar en possessió del títol de llicenciatura o equivalent.
- Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència (C1) de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
Procediment de selecció:
El procediment de selecció serà el de concurs específic.
Termini de presentació d’instàncies: del 28 de maig al 16 de juny de 2025 (ambdós inclosos)
Documentació:
- Document d’identificació DNI o equivalent
- Declaració responsable conforme es reuneixen tots els requisits previstos a les corresponents bases específiques (model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable, que trobareu desplaçant avall a DOCUMENTACIÓ RELACIONADA).
- Justificant d’haver pagat la taxa de drets d’examen
- Titulació exigida
- Certificat de nivell de suficiència (C1) de llengua catalana
Registre: La sol·licitud d’inscripció al procés selectiu s’haurà de tramitar, preferentment, per registre telemàtic a través del tràmit 'Instància general', dins de l'apartat Tràmits de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC.
Taxa de drets d’examen regulada a ordenança fiscal número 26 = 21,85 €
Constitueix el fet imposable la tramitació de l’expedient de comprovació dels requisits que s’inicia amb la presentació de la sol·licitud. La no presentació a les proves del procés selectiu pel causa imputable a l’aspirant, no eximeix de l’obligació del seu pagament.
Totes les candidatures han de generar l’autoliquidació de taxa de drets d’examen. Per fer-ho, cal anar al catàleg de tràmits del web municipal, anar a tràmits per departaments i seleccionar Recursos Humans. A continuació haureu d’emplenar el formulari i el concepte a liquidar, indicant en el desplegable el grup o subgrup al que pertany la plaça a què opteu.
Trobareu el tràmit clicant aquest enllaç: Autoliquidació de la taxa de drets d'examen, on també podreu fer el pagament en línia.
Consulteu les bases generals i específiques d’aquest procés selectiu.
Data de la prova | Descripció |
---|
Data de publicació | Fase | Descripció | Document |
---|---|---|---|
27/05/2025 | Convocatòria | Bases i convocatòria | Bases i convocatòria |
27/05/2025 | Convocatòria | Model sol·licitud i declaració responsable | Model sol·licitud i declaració responsable |
- Data de publicació: 27/05/2025
- Fase: Convocatòria
- Descripció: Bases i convocatòria
- Document: Bases i convocatòria
- Data de publicació: 27/05/2025
- Fase: Convocatòria
- Descripció: Model sol·licitud i declaració responsable
- Document: Model sol·licitud i declaració responsable