Image
Cartell de la formació empresarial "De la idea al projecte" a càrrec de Sherpa. Octubre 2025

Formació: De la Idea al Projecte

-

Els dijous 16 i 23 d’octubre el Departament de Promoció Econòmica organitza un taller presencial de dues sessions anomenat "De la idea al projecte".

Una formació per conèixer i capacitar en el Mètode Focus, Lean Startup i Scope per emprendre amb agilitat i eficàcia. Representar visualment el model de negoci del projecte emprenedor amb l’eina SCOPE, per aportar una visió global i millorar la presa de decisions. I aportar tècniques de prototipatge de producte mínim viable i de validació, tant de producte com també de la part comercial i la resta del model de negoci.

La formació anirà a càrrec de Jordi Puigdellívol, creador del mètode SCOPE, i està destinada a persones emprenedores, inquietes i obertes, amb ganes d’aprendre a generar projectes emprenedors que siguin innovadors, sòlids i amb potencial.

Tota una oportunitat important de conèixer aquesta metodologia de primera mà i, així, dominar-lo.
 

Organitza: Departament de Promoció Econòmica

Inscripcions: Formulari

Lloc: Cal Rapissa

L'Agenda

Bany nocturn a la Piscina

+Més
Image
Cartell del bany nocturn 2026

Cartell del bany nocturn 2026

Image
Concert de piano i pintura en viu

Concert de piano i pintura en viu

Image
Cartell Festa Major de Les Planes 2026

Cartell Festa Major de Les Planes 2026

Image
Cartell del cicle Música als Patis 2026
Image
Cartell Visites guiades

Cartell Visites guiades

Image
Cartell de les sardanes del mes de juliol 2026

Cartell de les sardanes del mes de juliol 2026