Image
Cartell del curs de monitor o monitoria de lleure per l'abril de 2025

Curs de monitor o monitora de lleure

El Departament de Joventut organitza, conjuntament amb la Fundació Pere Tarrés, una nova edició intensiva del curs de monitors i monitores de lleure. Curs per a majors de 18 anys. Es prioritzaran joves del municipi. Té un cost de 50,65 €.

La data d'inici està prevista per l'11 d'abril, i finalitza el 10 de maig. Es realitzarà en caps de setmana (divendres i dissabte) i durant la setmana Santa (de dilluns a dijous).

Les inscripcions estaran obertes fins al 3 d'abril (inclòs) a través del Participa. Un cop pre-inscrits s’informarà de l’horari i pagament. Més informació a l'Instagram @infojoveolesam o per correu a escorxador@olesademontserrat.cat

Inscripcions: Participa 311

L'Agenda

Image
Cartell de l'obra de teatre La crida de dues mestresses representada dins el 41è Concurs de Teatre Vila d'Olesa 2025

Concert: Arrelades

+Més
Image
Cartell del concert de les Arrelades al Casal d'Olesa el novembre de 2025

Ioga maternitat

+Més
Image
Cartell de Ioga maternitat 2025

Taller: Paternitat

- +Més
Image
Cartell dels tallers sobre paternitats i coeducació per novembre de 2025

Cursa: Can Llimona 5k

+Més
Image
Cartell de la Cursa de Can Llimona 5k 2025