Image
Cartell del Club de lectura amb el llibre Viatge al país dels blancs

Club de lectura: "Viatge al país dels blancs"

Ousman Umar va néixer a Ghana el 1988. Quan tenia 13 anys, la curiositat per conèixer el món el va empènyer a iniciar un viatge sense retorn cap a Europa.

Va travessar el Sàhara a peu i el mar en pastera i va veure morir pel camí la majoria dels seus companys de viatge. Després de quatre anys de viatge va arribar finalment a Espanya i després de passar uns quants mesos dormint al carrer, una família el va acollir. Va sentir la necessitat d’explicar aquesta història fins que no hi hagi més històries com aquesta per explicar.

El debat al voltant del llibre serà conduit per Amadou Bocar Sam Daff, escriptor, president de la Coordinadora d’Associacions de Senegalesos a Catalunya i Medalla d’Or al Mèrit Cívic de l’Ajuntament de Barcelona 2018.

Activitat dirigida als i les membres del Club de lectura de la Biblioteca Santa Oliva.

Organitza: Departament de Polítiques Migratòries, Antiracisme i Diversitat

Lloc: Sala de plens

L'Agenda

Concert: Amor Amor Amor

+Més
Image
Cartell del concert Amor Amor Amor del Projecte XV a La Passió juliol 2025

Sortida cultural a Osona

- +Més
Image
Cartell de la sortida cultural a Osona organitzada per OlesaAteneu el juliol de 2025

Festa Major de Les Planes

- +Més
Image
Cartell de la Festa Major de les Planes de 2025
Image
Cartell de l'obra de teatre La Princesa i el mosquit a la UEC juliol 2025

Exposició "30 anys d'història"

- +Més
Image
Cartell de l'exposició "30 anys d'història" de l'AVO.