Image
Cartell del 53è Concurs de Pintura d'Olesa 2024

53è Concurs de Pintura d'Olesa

A les 14.00h del dia 15 de juny a Cal Puigjaner, i en acte públic, el jurat emetrà el veredicte del 53è Concurs Pintura d’Olesa i tindrà lloc el lliurament de premis.

Per tal de no deslluïr l’acte, els artistes premiats han de ser presents a l’hora del lliurament de premis. En cas de no ser així, la comissió organitzadora es reserva la disposició de l’obra i del premi.

Les obres presentades al Concurs s’exposaran al celler de Cal Puigjaner, del 19 de juny al 26 de juny.

Les obres premiades quedaran en propietat dels respectius patrocinadors. Les no premiades hauran de recollir-se a l’Escola entre el dia 1 i el 19 de juliol. Les obres no recollides passaran a ser propietat de l’Escola, que decidirà quin ús en dona.

Organitza: Arts i Oficis

L'Agenda

Concert: He mort el llop

+Més
Image
Cartell sobre el concert He mort al llop del juny de 2025

Sortida: Voltem Olesa

+Més
Image
Cartell de la temporada 2024-2025 del projecte Voltem Olesa

Xerrada: Feines d'estiu

+Més
Image
Cartell de la xerrada de promoció econòmica Feines d'estiu

Conferència: Podologia

+Més
Image
Cartell de la conferència-col·loqui sobre podologia el juny de 2025

28J: Acte institucional

+Més
Image
Cartell de l'acte institucional pel dia de per l'alliberament LGTBIQ+ 2025
Image
Cartell de l'obra de teatre Dos clàssics catalans del Casal, juny 2025