Les Cartes de Serveis de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat són un document públic que informa a la ciutadania dels serveis que s’ofereixen des de l’Ajuntament i dels compromisos de qualitat que s’assumeixen en la seva prestació. Igualment, les Cartes de Serveis recullen els drets i deures que la ciutadania té en relació a aquests serveis i les vies i procediments d’accés i participació.
En cada una de les Cartes es troba la descripció del departament o servei, què s’ofereix, a qui s’adreça, quina és la documentació necessària, quines són les condicions d’accés, el càrrec i nom de les persones responsables, els principis generals d’actuació, els drets i els deures de les persones usuàries, la normativa reguladora del servei, les formes de presentació de Queixes i suggeriments, els indicadors d’avaluació de la qualitat i satisfacció respecte al servei i, finalment, els compromisos de qualitat que cada servei assumeix.
Les Cartes de Serveis són fruit del treball tranversal de tots els departaments de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, amb una clara voluntat de servei públic i transparència. L'aprovació de les Cartes de Serveis es fa fer al Ple municipal del 23 de gener de 2020. Certificat de Ple de l'aprovacióCertificat de Ple de l'aprovació